Jump to content
Annons

Jeff Scott Soto


Eternal

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har blivit ganska tänd på Jeff Scott Soto. Snudden till sexuellt faktiskt.

Men nu sitter jag och lyssnar på "Love Parade 2001" och undrar vad han håller på med. Låter som amerikansk skit. Äkta skit. Däremot är hans skiva som kom ut 2004 rätt mycket bättre.

Någon som vet vad jag pratar om? Eller blir detta bara en monolog?

Hackeman: Ifall ingen annan svarar kan du inte hitta något att hugga på? Så att vi får käfta lite? 😕

Edit: Vad tror ni? Shvafelt såldklad

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om du gillar Soto och inte är så hemma på vad han sysslat med tidigare så ta en titt på tidiga yngwie malmsteen, axel rudi pell och talisman + humanimal.

Om du hört allt detta så lyssna på studio forums egen Altzi.... låter typ lika bra. 😆

Såg honom live med Talisman på SRF för några år sedan, riktigt bra gig....tror jag iaf, jag var lite dragen. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du gillar Soto och inte är så hemma på vad han sysslat med tidigare så ta en titt på tidiga yngwie malmsteen, axel rudi pell och talisman + humanimal.

Om du hört allt detta så lyssna på studio forums egen Altzi.... låter typ lika bra. 🙂

Såg honom live med Talisman på SRF för några år sedan, riktigt bra gig....tror jag iaf, jag var lite dragen. :rolleyes:

Jo, Yngwie och Talisman har jag lyssnat ganska mycket på.

Alex Rudi var ett tag sedan. Humanimal? Får kolla upp det.

Altzi har jag lyssnat en del på också. Jag diskade honom i vår lilla sångtävling om någon kommer ihåg den. Roger Pontares "När vindarna viskar mitt namn".

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...