Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Oooh svart, hett!

EDIT: Men vad katten är poängen med en blank skärm? Måste ju bli massa jobbigt blänk och skit.

Redigerat av tbruce
Postat

WAAAH!

Måste ha en svart. Nu! Buhu, varför har jag inte 12 000 i bakfickan?

Postat
WAAAH!

vilken tur att jag har det!!!!

Postat

Fantastiskt med 2,0ghz Core Duo, inbyggd iSight, Bluetooth 2.0, front row-fjärrkontroll, line in, etc etc. Hur många grejor som helst som har saknats i iBookarna, samt högre upplösning, och så kostar den rackaren knappt mer än förra modellen!

Någon som vill köpa en iBook G4 14" 1,33 ghz? 😉

Postat
WAAAH!

Ja det var tur. Om du skickar dem till mig så får du min iBook G4, en trave gamla mögiga samplingsskivor och en Behringermixer. Deal?

😉

Postat

Jag som hoppades på att priserna på iBook G4 samtidigt skulle dumpas i sjön, men men...

Välkommen MacBook! Du har varit efterlängtad 😉

Postat

Vad är det egentligen som är så speciellt med en MacDator? Förutom att dom är riktigt jävla snygga..

Nästan alla man ser, som är pro använder sig ju av en mac...

Om ni helt seriöst nu kan förklara varför?

Är Mac verkligen bättre än PC? Eller är det bara en smakfråga?

Postat
Vad är det egentligen som är så speciellt med en MacDator? Förutom att dom är riktigt jävla snygga..

Nästan alla man ser, som är pro använder sig ju av en mac...

Om ni helt seriöst nu kan förklara varför?

Är Mac verkligen bättre än PC? Eller är det bara en smakfråga?

Många föredrar OSX framför Windows, alla komponenter är anpassade efter varandra (inget: det moderkortet funkar inte till musik), Logic, inga problem med virus vilket betyder att mindre kraft går åt till brandväggar och antivirusprogram, designen (apple gör prylar som är mer än prylar, man har inte en dator utan en MacBook, Powermac osv.)

Men självklart så är det till stor del en fråga om smak.

Postat (redigerat)
iBook är den enda dator du kan ragga brudar med

Edit: 😄🙂😆

Redigerat av mornel
Postat
iBook är den enda dator du kan ragga brudar med

Edit: 😄🙂😆

hahahaha!!! 😆

det va så jag fick min flickvän -"Kolla vilken fet PowerMac jag har"

hon föll direkt och blev alldeles till sig när jag visade henne den ... 😆

Postat

Ah okej...

Tack Phobos!

Man kanske ska skaffa sig en mac i framtiden 🙂

lol mornel 😄

Postat

Ni garvar ni. Försök ragga brudar med en sånhär:

050308_ins2200_l.jpg

Hihi.

Postat

Men poängen är att man säger inte: "Fan nu glömde ja att ta med min mp3-spelare!" utan man säger: "Fan nu glömde ja att ta med min iPod!" (om man har en iPod) och det är större skillnad än man kan tro. Därmed inte sagt att det är objektivt sett bättre än konkurenterna hela tiden men när det gäller att få kunderna att se på sina prylar som mer än bara just prylar är Apple världsledande på.

Postat
WAAAH!

Ja det var tur. Om du skickar dem till mig så får du min iBook G4, en trave gamla mögiga samplingsskivor och en Behringermixer. Deal?

😄

Självklart har vi en deal!!! 😆 . slänger med ett par tusenlappar till! et är väll ok? 🙂

Postat
WAAAH!

😲

Självklart har vi en deal!!! 😳 . slänger med ett par tusenlappar till! et är väll ok? 🙂

Nej, då förlorar du ju på det hela, och det skulle kännas taskigt av mig.

Postat

Nu krävs det att man håller fingrarna i styr. Min Mac Mini börjar kännas allt mindre modern men tänk va mycket kul man kan ha för 12 000:- 😉

tordyveln (oregistrerad)
Postat

men aargh va nice! e det nån som vill sponsra en fattig student 😉 haha, man kanske skulle ta ett studentlån... 🙂

Postat (redigerat)

Tyvärr suger grafikkretsen så visst lite läcker är den men jag avstår. För det priset hade jag förväntat mig bättre grafik. (Läs: ATI eller Nvidia.)

Redigerat av L.C
Postat

Men det är ju en budgetdator. Och vad ska man med ett grymt grafikkort till när det ändå inte finns några spel till datorn?

Postat
Men det är ju en budgetdator. Och vad ska man med ett grymt grafikkort till när det ändå inte finns några spel till datorn?

I mitt fall beror det på att jag kör rätt tunga grafiska applikationer med. Att då sitta med en integrerad skräpkrets som lechar av processorn och ram är katastrof. Så för mig är denna inget att ha men för dom som kör Logic där grafik är mindre viktigt är den nog guld.

Sen jämförde jag med PC burkar i samma prisklass som var bestyckade med ett Geforce 7300 för att nämna ett exempel bara. Vill hellre jobba grafiskt på mac men men...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.