Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kanske någon undrar varför det är så glest med inlägg från undertecknad, och inte ett litet introbidrag ens..? 🙁 Det som upptar hela min tid just nu är förberedelserna med gamla Bettan, som är en bostadsinredd Scania -63, som just nu håller på att putsas upp inför nästnästa helg, då hon ska rulla till jazzfestivalen i Askersund. Har en lång önskelista med saker som jag vill ska vara på plats då, så det är slit och släp! Men jag lovar er att allt är mödan värt när man rullar iväg. Det är som när en riktigt bra låt är färdigmixad, och man tar en bira, sätter sig i favvofåtöljen och lyssnar.

Förutom att lyssna, (på en 8-liters 6a på 140 HK) så kan man titta på de mjuka fina formerna, den STORA bakelit-ratten, och man kan lukta på den speciella doft av läder, smörjolja och stål som finns i alla gamla fordon. MMmmmmm 🙁

Ja, jag ville bara göra detta klargörande så ni inte tror jag lämnat er, försöker skumma trådarna från jobbet ibland iallfall. Ja, det var väl allt, intresseklubben kan väl anteckna? Bifogar en bild av den gamla stolta damen, som förutom Jazzfestival ska skänka hela familjen en riktigt skön semester i Sverige, och kanske Danmark!

Buss.JPG

Eder kamrat ®offe

Redigerat av ®offe
Annons
Postat

Härligt Roffe! Allvarligt har jag faktiskt undrat vart du tog vägen. Som du ser lever och frodas Studiofestivalen som du ju uppfann. Kan du inte utbrista som den värsta Frankenstein: "Hjälp, jag har skapat ett monster!!!!" 🙁

Dreamland Project (oregistrerad)
Postat

Jo, jag har också undrat. Men nu vet jag. Skönt att inget allvarligt hänt. Fast det klart, en Scaniabuss är väl rätt serious 🙁

En turnebuss kanske ? @road? 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.