nurfen Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 😉 Fast vi är inte gifta än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Hehe... Poppig party för icke hårdtrance-människor... men ni är lite efter https://www.studio.se/index.php?showtopic...3&hl=basshunter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 😎 Fast vi är inte gifta än. hahahahahaha!!! Huuur bra som helst! 🥰😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Har sett att han brukar ragga publicitet på Lunarstorm, har hört någon låt; rena rama skiten.. Hmm.. Får han mer publicet än dej kanske? Är du lite cranky kanske? 😳 ..skämt 🥰 😛 .. Faktum är den att den dagen jag börjar göra musik för publicitets skull så tänker jag byta namn till Arne. .. iofs kanske dumt att säga, man vet aldrig vad det kan finnas för lättlurade människor man kan få pengar av för att göra lite skitmusik i framtiden 😆 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 🙂 Fast vi är inte gifta än. 😉 hahahaha!! Sött! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 🙂 Fast vi är inte gifta än. 😉 hahahaha!! Sött! 🙂 Såhär blir det när det råder brist på kvinnor. Lite samma som händel i fängelser runt om i landet. "Oj, jag tappade tvålen" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 😉 Fast vi är inte gifta än. AAAAJJJJ LÖÖÖÖÖÖVVVEEE JOOOOOO!!!!! 🙂 :) 🥰 Synd att du har Ninnie nu bara! Men som jag sa! Äru otrogen med en kille så är du teknsikt sett inte otrogen!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 "så dålig att den blir bra" Kolla den arikelln jag har skrivit om just det ämnet på min blogg. Där finns det riktigt dåliga exempel! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 (redigerat) 😛 Pazo, Om den där låten spelas nästa gång vi röjer på ett dansgolv under ett IRL, och du inte slutar dansa plockar fram pistolen och hjälper mej döda dj:n för att han torterar oss och förstör våra hjärnor med sån här hemsk musik då vet jag inte om jag vill bjuda dej på öl igen. 🙂 , ~ force Redigerat 18 maj 2006 av force_fEd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Pazo, Om den där låten spelas nästa gång vi röjer på ett dansgolv under ett IRL, och du inte slutar dansa plockar fram pistolen och dödar dj:n för att han torterar oss och förstör våra hjärnor med sån här hemsk musik: då kommer jag aldrig bjuda dej på öl igen. 😛🙂😄 😉🙂🙂 ALLT FÖR EN ÖÖL MED MICKE! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Vafan, du får ju inte svara medan jag editerar mitt första inlägg! 😛 ~ micke som har tråkigt på jobbet och försöker mjölka in lite övertid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Vafan, du får ju inte svara medan jag editerar mitt första inlägg! 😆 ~ micke som har tråkigt på jobbet och försöker mjölka in lite övertid Men jassåsedär! 😆 Såklart jag hjälper till 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Jag kände en bot som hette Chixie förresten. Fanns på kanalen #Varmgosigsoffa på IRC-net.. Är nog första boten jag nånsin lärde känna; redan 1996.. Hörde låten på radio nu förresten.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 D-vibe, lyssnar du på P3? 😆 För där hörde jag den nyss.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 D-vibe, lyssnar du på P3? 😆 För där hörde jag den nyss.. Lyssnade på P3 på hemvägen från jobbet, ja .. 😆 Och det var där jag hörde den ja 😄 .. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Åh fy fan vad plågsamt 😆 Här är min personliga favorit vad det gäller autotuners: Your browser does not support the HTML5 audio tag /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 🥰 Fast vi är inte gifta än. AAAAJJJJ LÖÖÖÖÖÖVVVEEE JOOOOOO!!!!! 🥰 :wub: 🥰 Synd att du har Ninnie nu bara! Men som jag sa! Äru otrogen med en kille så är du teknsikt sett inte otrogen!! 😄 🥰 Haha, ja, det är himla synd att jag har henne.. Annars hade vi kunnat para oss varje dag! Men vill du ha mej då, om jag skulle vara lite otrogen? 🙁🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag hör ni när jag stoltserar med autotuner! Jag tillägnar låten till.. Pazo! 🥰 Fast vi är inte gifta än. AAAAJJJJ LÖÖÖÖÖÖVVVEEE JOOOOOO!!!!! 🥰 :wub: 🥰 Synd att du har Ninnie nu bara! Men som jag sa! Äru otrogen med en kille så är du teknsikt sett inte otrogen!! 😄 🥰 Haha, ja, det är himla synd att jag har henne.. Annars hade vi kunnat para oss varje dag! Men vill du ha mej då, om jag skulle vara lite otrogen? 🙁🥰 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 (redigerat) Gjorde den här radiosketchen till mitt radioprogram PRZ som sändes i studentradion i Högskolan i Skövde för några år sen: Your browser does not support the HTML5 audio tag Fotnot: Det är inte IFRÅN lägenheten det ska låta att ljudet kommer ifrån, utan utanför lägenheten.. /Daniel Ps. Finns mer skräp på http://radio-prz.froggmusic.se/ .. 🙁 Ds. Redigerat 18 maj 2006 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 gillar dock inte heller hans alster men det är aldrig kul att se när det klankas ner på en polare 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Åh fy fan vad plågsamt 😄 Här är min personliga favorit vad det gäller autotuners: Your browser does not support the HTML5 audio tag /Majken Herregud! Skitbra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EmKay Postat 19 maj 2006 Dela Postat 19 maj 2006 Saxat från BHs hemsida: "Och det är inte bara tom musik utan många låtar har ett unikt innehåll, ofta med en känsla eller ett budskap. ... Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till världen..." Hehe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Vad är en bot? menar dom båt eller boot(som i quake)? vem är det som sjunger? Är det också en "bot"? om det är en båt som sjunger, är det då en dance-version av Robban Brobergs "Båt-låt"? 😕😕😕 Jag tycker det är diffust! 😠🙂😠😕😠😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Vad är en bot?menar dom båt eller boot(som i quake)? Boot? Det har väl alltid hetat bot i Quake? http://en.wikipedia.org/wiki/Bot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Vad är en bot?menar dom båt eller boot(som i quake)? Boot? Det har väl alltid hetat bot i Quake? http://en.wikipedia.org/wiki/Bot 😕😕😕 Nä ja menar stövlarna som man har på sig i Quake 😕 FAN! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Vad är en bot?menar dom båt eller boot(som i quake)? Boot? Det har väl alltid hetat bot i Quake? http://en.wikipedia.org/wiki/Bot 😕😕😕 Nä ja menar stövlarna som man har på sig i Quake 😕 FAN! 🙂 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 såg just videon till den förbannade låten. jag hade hade ju typ rätt. fast varför uttalar dom det så luddigt. det uttalas BOTT och BANNA! FAN!"¤%!%!11ONE ONE. ja tycker det är för luddigt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 såg just videon till den förbannade låten. Jag hade hemskt svårt att hålla mig för skratt när jag såg den. 😆 Den kan ju inte vara seriöst gjord, eller? Inte dansar väl en nykter person så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Jag känner basshunter....irl. Be honom regga sig i forumet! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.