DrHans Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Behöver något annat att leka med i vardagsrummet då min 5150Combo låter på tok för mycket. Är det någon som testat blackboxen och har några åsikter om den?
Björn Olsberg Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Jajjamän, vi testade den i Studio 9-05. Du får säkert svar här, men om du saknar numret och vill läsa så finns det som pdf för 15 kronor här.
DrHans Postat 15 maj 2006 Trådstartare Postat 15 maj 2006 Har haft numret men släng det, så jag fick betala igen för samma artikel. Lite surt men ändå. Dom punkter som studio tyckte var dåligt har dom rättat till i senaste uppdateringen. Iallfall reverb, compressor och mid kontroll. Så då kanske den är bra nu, vad vet jag.
Baktakt Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Jodå, jag kör med Black Box -och det verkar jag vara ensam om i hela universum Jag är faktiskt hur nöjd som helst med den! Vi använder den som fristående stärkarsimulator i studion med mycket bra resultat. Vår gitarrist kör vanligtvis mesa/boogie men har nu fått Black Boxen som ny "favvoleksak"... Hemma på min kammare använder jag den som ljudkort/stärkare. Jag har inte upplevt några latencyproblem eller andra konstigheter överhuvudtaget -men -burken saknar fantommatning 😄 Man kan ju undra hur dom tänkte när dom snålade in på en sån viktig funktion... Nu kostar den ju dessutom bara 1695 pix.... KÖP! Tjohopp!
DrHans Postat 17 maj 2006 Trådstartare Postat 17 maj 2006 Jodå, jag kör med Black Box -och det verkar jag vara ensam om i hela universum 😱 Jag är faktiskt hur nöjd som helst med den! Vi använder den som fristående stärkarsimulator i studion med mycket bra resultat. Vår gitarrist kör vanligtvis mesa/boogie men har nu fått Black Boxen som ny "favvoleksak"... Hemma på min kammare använder jag den som ljudkort/stärkare. Jag har inte upplevt några latencyproblem eller andra konstigheter överhuvudtaget -men -burken saknar fantommatning 😎 Man kan ju undra hur dom tänkte när dom snålade in på en sån viktig funktion... Nu kostar den ju dessutom bara 1695 pix.... KÖP! Tjohopp! Vart kostar den det?
Baktakt Postat 18 maj 2006 Postat 18 maj 2006 Jodå, jag kör med Black Box -och det verkar jag vara ensam om i hela universum 😄 Jag är faktiskt hur nöjd som helst med den! Vi använder den som fristående stärkarsimulator i studion med mycket bra resultat. Vår gitarrist kör vanligtvis mesa/boogie men har nu fått Black Boxen som ny "favvoleksak"... Hemma på min kammare använder jag den som ljudkort/stärkare. Jag har inte upplevt några latencyproblem eller andra konstigheter överhuvudtaget -men -burken saknar fantommatning 😉 Man kan ju undra hur dom tänkte när dom snålade in på en sån viktig funktion... Nu kostar den ju dessutom bara 1695 pix.... KÖP! Tjohopp! Vart kostar den det? På www.musikcentralen.se rear dom ut den för 1695 pengar... Tjohopp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.