easy_dog Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 LÅTNAMN: A depressed state of life, searching och birth of life ARTIST/GRUPP: Johan Ahlqvist GENRE:60tals psykedelisk influerat LÅTLÄNGD: 3:13 KOMPOSITÖR: Johan Ahlqvist PRODUCENT: Johan Ahlqvist INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 2.95Mb STATUS: Låtskissar Jag hoppas att jag lagt det rätt nu, hade svårt att bestämma mig för vart jag skulle lägga den här tråden. Jag satt och tittade igenom min dator nu och tittade igenom mina mappar som innehåller mina musikprojekt. Så hittade jag det här och skrattade litegrann när jag tänkte på hur många projekt man aldrig slutför av olika anledningar. Så min tanke med den här tråden är att det vore kul att höra lite från era skrotade projekt, om ni vågar dela med er 🙂. För jag är knappast ensam om att ha ett eller två övergivna projekt som fortfarande lever kvar på hårddisken eller ngn ensam dammig cd. Just det här projektet vet jag inte varför jag övergav, kan hända att det var under samma period som jag arbetade mycket med ett Dust demo. Sången är ju bara en placeholder med så att säga, jag är ingen sångare åt ngt håll. Men nu när jag lyssnar på musiken så här ett bra tag efter jag gjorde den så blir jag smått förvånad över att jag dumpade projektet. Så dela med er av era dumpade/misslyckade projekt nu 😛. 60talspsykedelia.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Jag har inga skrotade låtar, bara ett par stycken som ligger på is. 😛 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Hej! Kul tråd 😛 Här är min första låt jag skrev... Vilka Metal-trummor! Haha.... ...Moberg Ps. det var tydligen en "ny-mix" också..HAhaha 🙂 ds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
easy_dog Postat 14 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2006 Vilken otrolig produktion 😛, lär ut dina hemligheter 😄. Du lyssnade inte lite på nightwish när du gjorde den kanske 😱. Om det där verkligen är första låten du gjorde någonsin så är det fanimej inte illa pinkat iaf! Min första låt spelade jag in när jag var ca 11-12 bast. Spelade in gitarren i en liten bandspelare, sen satte jag en bandspelare mitt emot och satte igång det jag spelat in på den andra och la in "sång" på det här sättet ^^. Man måste börja någonstans 😆, men det lät inte alls så bra. Hade väl spelat i en vecka ungefär när jag gjorde "mästerverket" . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.