NINCOMPOOP Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 (redigerat) Kära vänner. Den 15 maj släpper vi vår vm-skiva för att fira det kommande guldet i fotbolls vm. Markera detta datum i era kalendrar, gå in på http://www.sudd.org och ladda ner allt ni orkar. Självklart är skivan gratis! Välkomna och god sommar på er!! Henrik, Robin och Christian sudd. PS Tack för alla bidrag!!!! Redigerat 14 maj 2006 av NINCOMPOOP
Pluffo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Den 15 maj släpper vi vår vm-skiva för att fira det kommande guldet i fotbolls vm. Haha! Trevligt med skivsläpp dock.
mornel Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Kan ni inte sänka volymen lite till på låten? Jag kan för övrigt glatt meddela att mitt band Planktron bidrar med en låt till skivan!
Signert Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Kan ni inte sänka volymen lite till på låten? 😳 Jag kan för övrigt glatt meddela att mitt band Planktron bidrar med en låt till skivan! Kan meddela att denna samling omnämndes i en krönika om vm-låtar i Göteborgs-Posten förra veckan. Enda bandet som nämndes vid namn var...just det, Planktron! 🙂
mornel Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Kan ni inte sänka volymen lite till på låten? 😆 Jag kan för övrigt glatt meddela att mitt band Planktron bidrar med en låt till skivan! Kan meddela att denna samling omnämndes i en krönika om vm-låtar i Göteborgs-Posten förra veckan. Enda bandet som nämndes vid namn var...just det, Planktron! 🙂 Oj! Fan vad roligt! Kan du inte scanna? 🙂 Eller finns den på websidan måntro?
jourtor Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Eller ett litet utdrag från GP-texten skulle vara nog så fint. *Nyfiken i den beryktade struten*
Signert Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 (redigerat) Här är det: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=412&a=278017 Stycket som rör Planktron, för er som är lata: 😆 See you in Germany, sjunger Planktron, och det har de ju rätt i. För i Tyskland ska vi äntligen få se vårt svenska landslag, med en ordinarie startelva. Startelvan heter också skivan som See you in Germany är med på, men den innehåller lustigt nog bara tio VM-låtar, då en av artisterna fick kontrakt med ett annat bolag. Edit: Planktron är ett riktigt bra namn, faktiskt. Redigerat 29 maj 2006 av Signert
jourtor Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Haha, de rackarna har inte märkt att vi aldrig uttryckligen sjunger "See You In Germany", det är bara låten som heter så, dessutom är det baserat på den fåniga payoffen tyskarna hittat på. Sammanfattningsvis, folk på Västkusten kan man inte lita på 😆
Pluffo Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Sammanfattningsvis, folk på Västkusten kan man inte lita på 😆 Amen! Förrutom mig då 😆
jourtor Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 (redigerat) Sammanfattningsvis, folk på Västkusten kan man inte lita på 😎 Amen! Förrutom mig då 😄 Ja, man kommer undan om man gör fet trance. Redigerat 30 maj 2006 av jourtor
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Detta måste man ju ladda ned...! Återkommer med kommentarer.
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Av någon konstig anledning kom inte första spåret med. Men det är nog jag, inte ni. Annars riktigt skön samling låtar. Given under VM!
mornel Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 (redigerat) Av någon konstig anledning kom inte första spåret med. Men det är nog jag, inte ni. Annars riktigt skön samling låtar. Given under VM! Första spåret är tydligen borttaget från samlingen då det bandet har skrivit kontrakt med ett annat skivbolag. Redigerat 30 maj 2006 av mornel
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Ah, okej. Det förklarar ju saken. Kanske lika bra; er låt passar ypperligt som öppningslåt.
mornel Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Ah, okej. Det förklarar ju saken. Kanske lika bra; er låt passar ypperligt som öppningslåt. Vad roligt, tack! 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.