Jump to content
Annons

Alternativ VM-låt

mallorcamange (oregistrerad)

Recommended Posts

Hello good folks

Här kommer en länk till min alternativa VM-låt. Vad tycker ni och vad borde förbättras/ändras m.m. Spelade in halva natten.

http://www.myspace.com/mangethebest

Utrustning: Studio Projects B3, Sm 57, Fendergitarr, Yamaha förstärkare och ja inte så mycket mer, mer än att jag hade ett glatt humör igår när jag gjorde låten 😳 .

Mvh

Magnus 😳

Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

hmmm. tyckte verkligen det lät B. Otakt, falskt, oengagerat, oproducerat och meningslöst.

Tyvärr får du nog lägga ner lite mer tid än en natt om du ska få till något som någon annan än du blir glad över 😳

Redigerat av MusicGene
Dela på andra sajter

okej, tack för den jag tar livet av mig...haha ja tanken var nog inte att den skulle vara så seriös utan mer som en rolig grej...... 😳 förlåt att jag upptog din tid 😳

Dela på andra sajter

Oj det här behöver massvis med jobb. Mixen är extremt ojämn och låten är ganska tråkig i sig. Sången behöver slipas till mer och de där bakgrunds "körerna" är ganska meningslösa eftersom de knappt hörs.

Trumljudet låter onkel konkel, men kanske är det du var ute efter?

Dela på andra sajter

Tyckte den lät ganska skoj 😳 .

Du skulle nog träffa tonerna bättre om du höjde den lite. Det ser man ju precis i slutet (eller rättare sagt hör...).

Låter lite tunn, kanske något blås?

Dela på andra sajter

tyckte den va värd och jag blev glad. Helt klart! Lägg på lite distadgitarr, ta bort lite kör och som Satjo skrev, höj skiten och explodera när du sjunger. Låten är mycket bättre än Ledin fjantens. Nu ska jag ta kvällens första ÖL!!!! 😳 och ärligt talat så skrattade jag när graaaaaaaaaaaahhhh skriket kom. Lite kinky och läckert! Vi ska vinna i sommar.

Dela på andra sajter

Tack ändå ni som har tagit er tid att lyssna!!!!!! Alltid intressant att höra vad proffsen tycker och inte bara vad vännerna säger......de är inte alltid ärliga tror jag. Hahahaha ha en underbar lördagkväll.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.