tbruce Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Hej! Jag satt och pillade ihop ett skojigt trumkit och programmerade ett litet beat. Vet dock inte riktigt hur jag ska gå vidare, om nån känner sig inspirerad av det och får nån idé så får ni hemskt gärna lägga på saker eller klippa om det eller vad som helst! Gör isåfall precis vad du vill, känn dej inte låst av genren. 🙂 Lägg upp resultatet här (högkvallemp3a) så kan andra jobba vidare. Kan även slänga upp individuella trumslag om nån skulle behöva. Beatet går i 92 BPM. https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=387904
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Ascoolt. Jag skulle lätt kunna feta upp dethär. men jag tror inte jag orkar... 🙂
Pazo Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Den ligger på hårddisken. fårse. vem vet vad som kan hända 😛
mjaco0 (oregistrerad) Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Dynamik är till för fegisar. Ljudmattor SKA täcka allt! badrumsbeat
Piccazzo Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 (redigerat) Hade en kvart över och fick ihop denna lilla trudelutt.... Badrumsbeat a`la Piccazzo Otight , Ostämt , Oskärpt men ack så kul... Ps... När halsen mår lite bättre kanske jag lägger på lite falsksång oxå.. DS.... Redigerat 17 maj 2006 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.