Danabacken Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Pianomelodin är bra, men jag gillar inte ljudet på den helt. För "midi" på nåt sätt. Resten låter bra! Gillar lofi-stuket. Det bästa med hela låten måste ju vara den tiondels sekund när trummorna dunkar igång i början!
Pluffo Postat 13 maj 2006 Trådstartare Postat 13 maj 2006 Ja det här var riktigt bra...jättefint piano tillsammans med tyngden i trummorna ...sköna ljud!...Jo den där åkningen mellan höger o vänster lur låter riktigt snyggt...snygga effekter! Grym låt grabbar!... 😱 😄 Tack! 😄 Fan Pazo...Du hugger som en vessla 🙂
Pluffo Postat 13 maj 2006 Trådstartare Postat 13 maj 2006 Pianomelodin är bra, men jag gillar inte ljudet på den helt. För "midi" på nåt sätt. Resten låter bra! Gillar lofi-stuket. 😱 Det bästa med hela låten måste ju vara den tiondels sekund när trummorna dunkar igång i början! Ja, det är midi Men jag förstår vad du menar. Många tyckte att pianot skulle skitas ner mer, men eftersom Pazo var rädd för min vrede så vågade han inte.
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Ja det här var riktigt bra...jättefint piano tillsammans med tyngden i trummorna ...sköna ljud!...Jo den där åkningen mellan höger o vänster lur låter riktigt snyggt...snygga effekter! Grym låt grabbar!... 😄 😄 Tack! 🙂 Fan Pazo...Du hugger som en vessla 😱🙂 På vadå?
nurfen Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Ehhh.. Det här ska jag lyssna åp är jag vaknar! Inte i mitt mest kritiska tilstånd nu 😳
Pluffo Postat 14 maj 2006 Trådstartare Postat 14 maj 2006 @ Pazo Ja, jag hade tänkt svara på den där kommentaren men då hade du redan varit framme 😆 @ Dede Det här verkar vara en rätt allmän åsikt. Pazo, vi kanske skulle göra en ommixning och fixa till pianot lite...Eller vad säger du? @ nurfen Släng in dig en kanna kaffe och kom sedan tillbaka hit bums 😲
Linus Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 @ Dede Det här verkar vara en rätt allmän åsikt. Pazo, vi kanske skulle göra en ommixning och fixa till pianot lite...Eller vad säger du? Jaa, höj lite & krana till spräcklig dist! 😲
nurfen Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 Harmoniskt litet stycke, men den är alldeles för seg de första 2 minuterna.. 🙂
Neko Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 Mysigt och fläskigt på samma gång. Men jag tycker det är ett litet överanvändande av den där fetbasen bwoooom på slutet. Samt att jag gärna hade hört pianot lite mer. Gött mos i övrigt.
Richie76 Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Maken till fläskigt trumkomp har man sällan skådat! Riktigt schysst gjort, grabbar! Gillar pianot som galningen, speciellt delayet som ligger där.. Där här borde ju verkligen kunna bli nåt! Rock on! 🙂
Pazo Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 bump? 😕 Nån liten komentar till kanske? Kanske stooor komentar till? 😉
claypool Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Allt e skitsnyggt men.... efter den riktigt tunga inledningen har pianot (som redan nämnts) för lite skit under naglarna. Jag vill höra en omgjord version...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.