cosmic_frog (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Underground ARTIST/GRUPP: Cosmic Frog GENRE: Vad är det för stil? LÅTLÄNGD: 4:56 KOMPOSITÖR: Cosmic Frog PRODUCENT: Cosmic Frog EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,7 mb STATUS: Färdig Skiss Ni får ursäkta mig att jag laddar upp en låt till men denna låten som jag gjort kommer jag inte underfund med vad det är för genre. Kan någon ge ett förslag om vad för genre det är (gärna kritisera lite också 🙂 ) MVH / Joakim Cosmic_Frog___Underground.mp3 Redigerat 12 maj 2006 av cosmic_frog
steflund Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Det är ju inte de som gör låten som ska kategoricera den. 🙂 Det är ju sura musikskribenters jobb... haha. Jag menar lite allvar, kör på med det du tycker om då blir det nog som bäst. Tycker det var ett skönt intro, hade ingen aning om vad som skulle komma. Jag tror f.ö det är Dödsmetall.
Pazo Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Diskanten är stehård! Skär rätt mkt. eller så är det lite det höga mellanregistret som skär. det är iaf för hårt. när du lugnar ne dig med trummorna så blire skönt gung. Kicken gillar jag däremot inget alls. Sen kommer det in en malande synth som ligger alldelles för högt. Genren vet jag inte riktigt. Ligger väl åt trance hållet skulle jag väl tro. ABSOLUT inte techno öht. Jobbaru som fan med den så kanske den skulle kunna bli något 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.