Jump to content
Annons

Vad är det för musik-stil ?

Recommended Posts

cosmic_frog (oregistrerad)
Postat (redigerat)

• LÅTNAMN: Underground
  • ARTIST/GRUPP: Cosmic Frog
  • GENRE: Vad är det för stil?
  • LÅTLÄNGD: 4:56
  • KOMPOSITÖR: Cosmic Frog
  • PRODUCENT: Cosmic Frog
  • EV. MEDVERKANDE:
  • INSPELNINGSÅR: 2006
  • FORMAT: mp3
  • STORLEK: 4,7 mb
  • STATUS: Färdig Skiss

Ni får ursäkta mig att jag laddar upp en låt till men denna låten som jag gjort kommer jag inte underfund med vad det är för genre. Kan någon ge ett förslag om vad för genre det är :rolleyes:

(gärna kritisera lite också 🙂 )

MVH / Joakim

Cosmic_Frog___Underground.mp3

Redigerat av cosmic_frog
Annons
Postat

Poppig Techno låter det som 🙂 Eller bara Techno kanske :rolleyes:

Postat

Det är ju inte de som gör låten som ska kategoricera den. 🙂 Det är ju sura musikskribenters jobb... haha. Jag menar lite allvar, kör på med det du tycker om då blir det nog som bäst. Tycker det var ett skönt intro, hade ingen aning om vad som skulle komma.

Jag tror f.ö det är Dödsmetall. :rolleyes:

cosmic_frog (oregistrerad)
Postat

dödsmetall, haha kanske det 😄

Postat

Diskanten är stehård! Skär rätt mkt. eller så är det lite det höga mellanregistret som skär. det är iaf för hårt. när du lugnar ne dig med trummorna så blire skönt gung. Kicken gillar jag däremot inget alls. Sen kommer det in en malande synth som ligger alldelles för högt.

Genren vet jag inte riktigt. Ligger väl åt trance hållet skulle jag väl tro. ABSOLUT inte techno öht.

Jobbaru som fan med den så kanske den skulle kunna bli något 🥰

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.