Bajenuffe1 Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Är A1:an borttagen i SE3:an? Den var ju skitbra i SX1. Kan man tanka hem en version av den någonstans? /Uffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 A1'an följer inte med SE utan bara med SL och SX, tji fick du för att du blivit laglig 😛 Men det innebär bara att det är dags för dig att testa lite gratispluggar. Det finns flera syntar som är kraftfullare och bättre än A1 trots att de är gratis. Ge dig in i träsket på www.kvraudio.com och leta runt lite. Några tips kan vara Synth1, Oatmeal och LinPlug Free Alpha. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 12 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 12 maj 2006 Hmmm... Vet inte om den här nya livsstilen riktigt tilltalar mig :-( Fan.. JAG GILLADE JU MIN A1:a 😛 Får kolla in gratispluggar /Uffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 kolla phibes om du vill ha orgel ljud: Phibes orgel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 kolla phibes om du vill ha orgel ljud:Phibes orgel tackar, blir att prova den efter helgen när jag flyttat klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.