MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Tror att det redan finns en sån här tråd! 😄
Overkill Postat 12 maj 2006 Trådstartare Postat 12 maj 2006 Hmm... Kan väl inte erkänna att jag sökte sådär jättemycket men jag tyckte att "skrivbord" kunde räcka.
Micke H Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😛
D Vibe Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😆 😕😱 .. Ser framför mig hur FN diskuterar vikten av att minska latencyn i datorljudssammanhang 😆 /Daniel
Umemagnus Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 (redigerat) äh.. nää va synd. Verkligen otur.. 😆 Eller som vi säger inom flygindustrin; "Äsch också.." Redigerat 12 maj 2006 av Umemagnus
Micke H Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😆
Overkill Postat 13 maj 2006 Trådstartare Postat 13 maj 2006 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 🥰 done 😄
Micke H Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jäklar, jag skulle skicka ett mail till en polare och fråga om vi skulle jamma lite. Misstag nummer 1: Jag frågade om vi skulle köra gitarronani. Misstag nummer 2: Jag glömde skriva "gitarr". Misstag nummer 3: Jag skickade det till exflickvännen. 🙂
Overkill Postat 13 maj 2006 Trådstartare Postat 13 maj 2006 Jäklar, jag skulle skicka ett mail till en polare och fråga om vi skulle jamma lite. Misstag nummer 1: Jag frågade om vi skulle köra gitarronani. Misstag nummer 2: Jag glömde skriva "gitarr". Misstag nummer 3: Jag skickade det till exflickvännen. 🙂 😄
Pelle Rylander Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Jäklar, jag skulle skicka ett mail till en polare och fråga om vi skulle jamma lite. Misstag nummer 1: Jag frågade om vi skulle köra gitarronani. Misstag nummer 2: Jag glömde skriva "gitarr". Misstag nummer 3: Jag skickade det till exflickvännen. 😄 ::asgarv:: helt jävla underbart!! 😆
Linus Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 äsch Tror att det redan finns en sån här tråd! 🙂 Va? Finns det redan en Äsch-tråd? Hmm... Kan väl inte erkänna att jag sökte sådär jättemycket men jag tyckte att "skrivbord" kunde räcka. Skrivbord? 😆 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😎 För att???😆 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 Öhm... Vad är det här då? 😲 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 done 😄 AHAAAAAAAAAAA!! 😄 Nu är jag med! Vad handlade tråden om från början? Skrivbord? 😆 Äsch...
Micke H Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 (redigerat) 😆 EDIT: Äsch, förresten... 😲 Redigerat 14 maj 2006 av Lynxo
Overkill Postat 14 maj 2006 Trådstartare Postat 14 maj 2006 äsch Tror att det redan finns en sån här tråd! 🙂 Va? Finns det redan en Äsch-tråd? Hmm... Kan väl inte erkänna att jag sökte sådär jättemycket men jag tyckte att "skrivbord" kunde räcka. Skrivbord? 😛 Gör om det här till en ny tråd istället. Om något viktigt! Världsfreden, politik eller latency... 😎 För att???😄 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 Öhm... Vad är det här då? 😆 Kan inte Overkill göra om det här till den stora äsch-tråden, tråden där du gör misstag! 😄 done 😄 AHAAAAAAAAAAA!! 😄 Nu är jag med! Vad handlade tråden om från början? Skrivbord? 😆 Äsch... 😆 Ja typ... 😄 Äsch! 😱😎
Micke H Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 vi har ju redan en klagomålstråd! 😏 Det här är ingen klagomålstråd! Jag menar... Äsch... 😱
Eternal Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Äsch. Ibland snackar jag först och tänker sedan. Får lära mig snart.
Umemagnus Postat 16 maj 2006 Postat 16 maj 2006 Huggarns´.... tänkte att jag skulle... fast.. näe... ähh..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.