Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Visserligen tycker jag det är fel. Folk som gillar schlager och håller i det. Kan vi inte låta dem vara.

Det vore som om dom skulle sätta in Carola på sweden rock. Varför ska folk göra saker de inte bryr sig om bara för att en annan grupp inte gillar det?

Men å andra sidan gillar jag att jävlas med översittare.

Vote Lordi 😄

Postat

Var inte det där ointressant... det var bara lite text om att man borde rösta på Lordi. Och då antar jag att de menar att man skall slösa bort sin dyrbara tid med att stirra stint på melodifestivalen tills numren dyker upp och sedan skall man ringa ett nummer som kostar 10 spänn (men 5 öre går till rädda barnen!) för att rösta... nej tack!

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Riskera inte Finlands "nöll pöäään" nu bara, rösta inte!!

Postat

Kollar man på melodifestivalen och vill rösta så ska såklart göra det på en bra låt.

Och det är Lordi´s! 🙂 skön refräng som sätter sig i huvudet.

en bra melodi platsar i melodifestivalen oavsett vad det är för musikstil.

Schlagers lyssnade dom väl på under 20-30-40-talet.

Carola´s låt är inte nått vidare så vi får vänta till nästa år med några högre placeringar.

Postat

Jag gillar inte folk som klär ut sig för mycket så min röst i år

kommer jag lägga på den sötaste sångerskan, skit i rösten !

🙂

Postat
Jag gillar inte folk som klär ut sig för mycket så min röst i år

kommer jag lägga på den sötaste sångerskan, skit i rösten !

🙂

Är det bara jag som tycker det är helt fel? Att rösta på någon som inte alls kan sjunga, bara för att vederbörande är "söt"?

Fast du kanske bara skämtar...

Postat

Jag tycker faktiskt att det är strongt gjort att gå upp på en scen utan att

kunna sjunga, är man dessutom söt är det ju ett kanonplus !!

Elitist, javisst . . 🙂

Nä, det är väl klart att den bästa låten skall vinna, utseendet är för mig

lika viktigt som en piss i Atalanten.

Postat
Jag tycker faktiskt att det är strongt gjort att gå upp på en scen utan att

kunna sjunga, är man dessutom söt är det ju ett kanonplus !!

Elitist, javisst . . 😳

Nä, det är väl klart att den bästa låten skall vinna, utseendet är för mig

lika viktigt som en piss i Atalanten.

Fast om tillräckligt många pissar i Atlanten kan det säkert byta färg... 😆

Vad jag ville ha sagt med det, var att om tillräckligt många röstar på den snygga tjejen utan röst, så vinner hon ju i alla fall. 😎

Postat

Japp, det är därför alla som skriver eget material och vill framföra det

själv inte kommer med i Melodifestivalen.

[Näääää, Patrik Isaksson är inte söt ! 😳]

Postat

Lordi är sämst, men det vore kul om de vann bara för att jävlas. Däremot tror jag inte att det är möjligt att genomföra en sån här kupp. Se bara på idol där hur många som helst röstade på Jens, han gick inte vidare för det. Antingen är omröstningen riggad eller så är det bara så att Carolas uberkristna fans röstar ännu mer på henne för att hindra Lordi, och resultatet blir ju bara mer pengar till schlagerscenen. Det bästa man kan göra är nog att inte rösta alls.

Postat
Lordi är sämst, men det vore kul om de vann bara för att jävlas. Däremot tror jag inte att det är möjligt att genomföra en sån här kupp. Se bara på idol där hur många som helst röstade på Jens, han gick inte vidare för det. Antingen är omröstningen riggad eller så är det bara så att Carolas uberkristna fans röstar ännu mer på henne för att hindra Lordi, och resultatet blir ju bara mer pengar till schlagerscenen. Det bästa man kan göra är nog att inte rösta alls.

Fast om Lordi redan har stort stöd så kan det ju hjälpa till att knuffa upp dom nån placering.

Hursomhelst så förstår jag inte varför man öht är med i en tävling som man tycker är "ett dåligt skämt".

Postat

Jag tycker att jag har betalat för spektaklet en gång genom att betala TV-licensen, så efter att de införde avgift för att telefonrösta, har jag inte röstat av principskäl.

Åsikter har jag ändå - och de är inte milda vare sig om Lordi eller Carola... 😆

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Linus gav ju det eminenta tipset att man kan gå in på Eurovisions webbsida och lyssna på alla bidrag. Inte så dumt, med tanke på att vissa, som jag själv till exempel, har missat cirka tio av låtarna i förhandslyssningarna på TV.

Tänkte spara låtarna på cdr bara för att själv personligen lyssna igenom varje bidrag 5 gånger innan själva tävlingen och kunna göra en mer rättvis bedömning detta året, men märkte då att det inte fanns någon vanlig "download"-knapp att trycka på. Tänkte då istället dra ut ljudet genom ett externt ljudkort (mitt inbyggda ljudkort saknar (!!) ljud ut). Då märkte jag att låtarna laddade och buffrade så långsamt att det skulle ta en hel helg att tanka ned de 37 bidragen till en extern bandspelare.

😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.