Jump to content
Annons

Firar 600 med ny Avtar


Recommended Posts

Jaha, då har man blivit ett inlägg äldre och lite klokare... eller vad är det man brukar säga? Är mitt uppe i flytt till huset på andra sidan vägen, målning och bärande är numera min vardag 😉 Plattan som jag jobbar på tar lite längre tid än jag trott men den kanske blir klar någon gång i sommar! Den som lever får se, man kanske redan då fyllt 700? Och sen så får man ju massa sjukt bra ideer så att man måste ändra allt man gjort när man läser om hur ni bär er åt i mussiserandet.

Hur som haver firar jag denna dag med att byta avtar och hoppas på en skön sommar med alla forumpoolers. Man lär sig fantastiska grejer av att läsa om vad ni gör o framför allt hur ni gör det 😄

Gött mos

/FredAsp

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jäklar, hur gör du för att leva så länge? 😛

bvet inte riktigt... men du närmar dig ju med stormsteg! Kan inte vänta tills den dagen man blir 666

Har du några bra tips för att bli så gammal som du? Typ rök ej, motionera mycket, etc?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar, hur gör du för att leva så länge? 😛

bvet inte riktigt... men du närmar dig ju med stormsteg! Kan inte vänta tills den dagen man blir 666

Har du några bra tips för att bli så gammal som du? Typ rök ej, motionera mycket, etc?

prova att stava vet med b, så att det blir bvet. Det är ett trick, ett annat ärjust att inte röka, ett annat är att surfa, asså på riktigt. Varje år åker jag å frugan på surfsemester, något att träna inför och när man väl varit där så har man gått ner några kilon till i den stekande värmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...