Sonnert Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Jag drog just en lott ur en kartong och vann en weekend-resa till Mallis. boende: lyxhotell. allt betalt. 😳😎😱😎😱😎😄
ThomasJ Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 men vafan.. eftersom vi hänger på samma forum så måste du o jag dela på resan.. du o jag på ett lyxhotell:P
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Det är din PLIKT att bjuda alla på forumet! 😎 Hehe. fatta att man va pirrig när man skulle ta lotten. jag har aldrig dragit lott om något så värdefullt. det va 2 vinst-lotter och en nit.
Järven Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Det är din PLIKT att bjuda alla på forumet! 😉 Hehe. fatta att man va pirrig när man skulle ta lotten. jag har aldrig dragit lott om något så värdefullt. det va 2 vinst-lotter och en nit. Vad var det för jävla tävling? 😎 Så skulle trisslotter funka också!
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Det är din PLIKT att bjuda alla på forumet! 😄 Hehe. fatta att man va pirrig när man skulle ta lotten. jag har aldrig dragit lott om något så värdefullt. det va 2 vinst-lotter och en nit. Vad var det för jävla tävling? 😳 Så skulle trisslotter funka också! En jeans-säljar-tävling. de 4 butiker som sålda flest antal jeans under en 4-veckorsperiod jämfört med föregående år vann.
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Oh, grattis! Skicka ett vykort 🙂 hinner man det på en weekend? 😳 Siepens hatt ska ialla fall med 😄😄😄😄
mornel Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Oh, grattis! Skicka ett vykort 🙂 hinner man det på en weekend? 😳 Siepens hatt ska ialla fall med 😄😄😄😄 Du får skicka ett e-vykort! Om du stöter på Jens Lekman, bränn gärna hatten från mig.
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Oh, grattis! Skicka ett vykort 🙂 hinner man det på en weekend? 😳 Siepens hatt ska ialla fall med 😄😄🙂😄 Du får skicka ett e-vykort! Om du stöter på Jens Lekman, bränn gärna hatten från mig. ja ska skicka er ett jävvligt kul kort på hatten när den va i Bulgarien i sommras 😄 ja gör det nog ikväll
nurfen Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Grattis! Glöm inte att supa bort helgen helt och hållet ur minnet bara 😳
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Grattis! Glöm inte att supa bort helgen helt och hållet ur minnet bara 😳 Haha. jag får försöka fota så mkt som möjligt med digitalkameran då
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 (redigerat) Oh, grattis! Skicka ett vykort 🙂 hinner man det på en weekend? 🙂 Siepens hatt ska ialla fall med 😎😉😎🙁 Du får skicka ett e-vykort! Om du stöter på Jens Lekman, bränn gärna hatten från mig. ja ska skicka er ett jävvligt kul kort på hatten när den va i Bulgarien i sommras 😉 ja gör det nog ikväll så. 🙂 Redigerat 11 maj 2006 av Sonnert
Overkill Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 jag har stor chans att vinna en weekend till Mallis 🙂 men det får jag återkomma om 😉
Signert Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 En gång vann jag en singel med Hugh Scott Band på skivhjulet på Liseberg.
musik (oregistrerad) Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Grattis Sonnert! Men egentligen VANN du inte!! Du var förtjänt av resan genom hårt arbete. En slags lön helt enkelt. Hoppas du vinner nåt nån gång också. 😆
Sonnert Postat 11 maj 2006 Trådstartare Postat 11 maj 2006 Grattis Sonnert! Men egentligen VANN du inte!! Du var förtjänt av resan genom hårt arbete. En slags lön helt enkelt. Hoppas du vinner nåt nån gång också. 😛 hehe ja sant. fast det kändes som en vinst eller snarare tur när jag drog papperslappen ur lådan.
musik (oregistrerad) Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Oh, grattis! Skicka ett vykort 🙁 hinner man det på en weekend? 😛 Det är klart man hinner!! Det tar max fem minuter att köpa, skriva och posta ett vykort... 😄
musik (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Ja, det blåste väldeliga igår. Det håller jag med om... 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.