Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Skivomslag

Låtlista

1: Attero Dominatus

2: Nuclear Attack

3: Rise Of Evil

4: In The Name Of God

5: We Burn

6: Angels Calling

7: Back In Control

8: Light In The Black

9: Metal Crue

🥰

Postat
Givet köp! 😮

Jaså, varför tycker du det? :rolleyes:

Postat
Givet köp!  😕

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! :rolleyes:😄

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😏

Postat (redigerat)
Givet köp!   😕

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😕:rolleyes:

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😏

De är nog båda två 😕

Kan man få höra demon? 😄

Redigerat av Christofer
Postat
Givet köp!  😎

Jaså, varför tycker du det? 😉

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😉😛

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😲

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Postat
Givet köp!   😎

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😉😛

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😲

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Förlåt, jag menade Singel (om ni nu har släppt en sånn)

Postat
Givet köp!  😎

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Aha, näe tyvärr det finns ingen sådan.

Däremot så skall låten "Nuclear Attack" från nya plattan vara med på CD:n som medföljer nästa nummer av Sweden Rock. (tror att det bara är prenumeranter som får CD:n, ej säker.)

Och musikvideon till titelspåret "Attero Dominatus" kommer att släppas någon gång i Juni, så jag kan lägga upp videon på nätet så fort den visats officiellt för första gången om det är av intresse.

Postat
Givet köp!   😎

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Aha, näe tyvärr det finns ingen sådan.

Däremot så skall låten "Nuclear Attack" från nya plattan vara med på CD:n som medföljer nästa nummer av Sweden Rock. (tror att det bara är prenumeranter som får CD:n, ej säker.)

Och musikvideon till titelspåret "Attero Dominatus" kommer att släppas någon gång i Juni, så jag kan lägga upp videon på nätet så fort den visats officiellt för första gången om det är av intresse.

YESSS!!!!!!!!!!!!!! 😎😄

jag prenumererar på SRM

jag skulle gärna vilja se videon när den är klar 😎

Postat

De är bara dom som är prenumeranter som får CDn

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.