Jump to content
Annons

Sabaton släpper nytt album i juli


Christofer

Recommended Posts

Annons
Givet köp! 😮

Jaså, varför tycker du det? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Givet köp!  😕

Jaså, varför tycker du det? :rolleyes:

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! :rolleyes:😄

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Givet köp!   😕

Jaså, varför tycker du det? :rolleyes:

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😕:rolleyes:

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😏

De är nog båda två 😕

Kan man få höra demon? 😄

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Givet köp!  😎

Jaså, varför tycker du det? 😉

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😉😛

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😲

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Givet köp!   😎

Jaså, varför tycker du det? 😉

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😉😛

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😲

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Förlåt, jag menade Singel (om ni nu har släppt en sånn)

Link to comment
Dela på andra sajter

Givet köp!  😎

Jaså, varför tycker du det? 😉

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😉😛

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😲

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Förlåt, jag menade Singel (om ni nu har släppt en sånn)

Aha, näe tyvärr det finns ingen sådan.

Däremot så skall låten "Nuclear Attack" från nya plattan vara med på CD:n som medföljer nästa nummer av Sweden Rock. (tror att det bara är prenumeranter som får CD:n, ej säker.)

Och musikvideon till titelspåret "Attero Dominatus" kommer att släppas någon gång i Juni, så jag kan lägga upp videon på nätet så fort den visats officiellt för första gången om det är av intresse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givet köp!   😎

Jaså, varför tycker du det? 😉

För att jag har förhandslyssnat på skivan och vet hur överdjävulskt bra den är! 😉😛

Eller så handlar det helt enkelt om att jag vill hamna på hårdrockslistan i aftonbladet. 😲

De är nog båda två 😄

Kan man få höra demon? 😉

demon? ☺️

Förlåt, jag menade Singel (om ni nu har släppt en sånn)

Aha, näe tyvärr det finns ingen sådan.

Däremot så skall låten "Nuclear Attack" från nya plattan vara med på CD:n som medföljer nästa nummer av Sweden Rock. (tror att det bara är prenumeranter som får CD:n, ej säker.)

Och musikvideon till titelspåret "Attero Dominatus" kommer att släppas någon gång i Juni, så jag kan lägga upp videon på nätet så fort den visats officiellt för första gången om det är av intresse.

YESSS!!!!!!!!!!!!!! 😎😄

jag prenumererar på SRM

jag skulle gärna vilja se videon när den är klar 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot så skall låten "Nuclear Attack" från nya plattan vara med på CD:n som medföljer nästa nummer av Sweden Rock. (tror att det bara är prenumeranter som får CD:n, ej säker.)

De är bara dom som är prenumeranter som får CDn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...