Jump to content
Annons

Code Red - Im lost & disappointed

Recommended Posts

Stevster (oregistrerad)
Postat

LÅTNAMN: I'm lost and disappointed

ARTIST/GRUPP: Code Red

GENRE: Instrumental synth / trance ???

LÅTLÄNGD: 4.10 (än så länge)

KOMPOSITÖR: Stefan Mellåker

PRODUCENT: Jag igen

EV. MEDVERKANDE: Nada

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: OGG

STORLEK: 3 mb

STATUS: Instrumental lek/skiss

LÅTLÄNK:

Ville testa att göra lite instrumental musik igen, det var så jag började en gång i tiden. Vet egentligen inte vilken genre det är, lyssnar absolut ingenting på trance/techno/goa/hardcore & allt va det heter.

Så det vore kul att höra vad ni tycker. Överös mig med tips, ideer & kritik.

Jag har 2 andra låtar liggande på forumet som är mer åt synthpop hållet med sång. Lyssan gärna på dom med om ni ändå är igång. :-)

Annons
Postat

Mixen är lite ojämn. Det andra syntljudet som kommer in är smärtsamt högt. Speciellt i övre mellanregister. Hade lurarna på mig och det var inte så skönt. 😄 Det ljudet dominerar alldeles för mycket.

Svårt annars att ge feedback på sånt här. Sånginsatser hade gjort det mycket mer intressant. Som det är nu fungerar det bra som kuliss, men engagerar inte mig så mycket mer. Visst det är snyggt, men det är så mycket som är snyggt. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.