MrPhil (oregistrerad) Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Vad tjurig du va då? 🥰 Vaknat på fel sida? 😆 Nej, jag är bara förvånad att dessa sajter numera håller för den kommersiella marknaden. Isåfall ska jag kränga hemsidor i fortsättningen. Annonserna läggs väl dit av serverägarna säkert. Syns buggarna i det färdiga resultatet?Ja, de syns och och märks av. ('och' skrivs ut, alternativt &-tecken. Inte 'o'.) 😄 Kram! 😛 Allt handlar om att kunna sälja in! 😛 O sälja riktigt billigt! O ingen bryr sig om språket numera. Skulle tro vi är i minoritet som ens märker det.... Var märks buggarna? Tittade inte SÅ noga, men märkte inget vid första anblicken. 'Och' förkortar jag till o 🥰 Tycker det är alldeles för långt att skriva ut... 🥰 O så gere den där spontana avslappnade talspråksattityden dårå... (Men vad sägs om t&m, eller t och m ? 😄 )
Linus Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 (redigerat) Ok, Dates&Stuff.htm (Filnamn bör inte använda &-tecken, men det är en annan sak.) </head> </html> Å <html> <head> </head> <body leftmargin="0" topmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" onLoad="MM_preloadImages('../Grafik/Animations/Tranceparadise.gif')"> Vad gör det där Å-tecknet? Likaså M:et på kontaktsidan? Varför avslutas html-koden där? Varför är listans font Times, när alla andra undersidor använder Verdana? Varför är paradise helt rättstavat i filnamnet, men inte i grafiken? Men jag vill inte vara sur gubbe. Grafiken är annars helrätt för en DJ-hemsida. Fixa alla stavfelen bara och flytta sidan till nån annan gratishost där koden inte påverkas med layerbanners eller Google-annonser. Redigerat 16 november 2006 av Linus
MrPhil (oregistrerad) Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 (redigerat) Vad gör det där Å-tecknet? Likaså M:et på kontaktsidan? Varför avslutas html-koden där? Varför är listans font Times, när alla andra undersidor använder Verdana? Varför är paradise helt rättstavat i filnamnet, men inte i grafiken? Mmm... joo.... 😎 Men det ser mer ut som den gode innehavaren av sidan fubbat till det på vissa ställen (inte grafiken dock...) Det e jättekul när man bygger en sida efter ett visst mönster, o så ska användaren göra uppdateringarna själv, o så gör han precis så som man säger åt honom att inte göra. Oftast krångligare än vad som behövs, massa egen formatering etc.... 😱 O så har man försökt jobba fram nåt som ska bli så enkelt som möjligt att uppdatera... nääädå, måste pilla själv... 😎 Redigerat 16 november 2006 av MrPhil
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.