Jump to content
Annons

behöver du hemsida?

Recommended Posts

MrPhil (oregistrerad)
Postat
Vad tjurig du va då?  🥰  Vaknat på fel sida?   😆
Nej, jag är bara förvånad att dessa sajter numera håller för den kommersiella marknaden. Isåfall ska jag kränga hemsidor i fortsättningen.
Annonserna läggs väl dit av serverägarna säkert. Syns buggarna i det färdiga resultatet?
Ja, de syns och och märks av.

('och' skrivs ut, alternativt &-tecken. Inte 'o'.) 😄

Kram!

😛

Allt handlar om att kunna sälja in! 😛 O sälja riktigt billigt!

O ingen bryr sig om språket numera. Skulle tro vi är i minoritet som ens märker det....

Var märks buggarna? Tittade inte SÅ noga, men märkte inget vid första anblicken.

'Och' förkortar jag till o 🥰 Tycker det är alldeles för långt att skriva ut... 🥰

O så gere den där spontana avslappnade talspråksattityden dårå...

(Men vad sägs om t&m, eller t och m ? 😄 )

Annons
  • Svar 152
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Ok, Dates&Stuff.htm (Filnamn bör inte använda &-tecken, men det är en annan sak.)

</head>
</html>
Å
<html>
<head>
</head>

<body leftmargin="0" topmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" onLoad="MM_preloadImages('../Grafik/Animations/Tranceparadise.gif')">

Vad gör det där Å-tecknet? Likaså M:et på kontaktsidan? Varför avslutas html-koden där?

Varför är listans font Times, när alla andra undersidor använder Verdana? Varför är paradise helt rättstavat i filnamnet, men inte i grafiken?

Men jag vill inte vara sur gubbe. Grafiken är annars helrätt för en DJ-hemsida.

Fixa alla stavfelen bara och flytta sidan till nån annan gratishost där koden inte påverkas med layerbanners eller Google-annonser.

Redigerat av Linus
MrPhil (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Vad gör det där Å-tecknet? Likaså M:et på kontaktsidan? Varför avslutas html-koden där?

Varför är listans font Times, när alla andra undersidor använder Verdana? Varför är paradise helt rättstavat i filnamnet, men inte i grafiken?

Mmm... joo.... 😎

Men det ser mer ut som den gode innehavaren av sidan fubbat till det på vissa ställen (inte grafiken dock...)

Det e jättekul när man bygger en sida efter ett visst mönster, o så ska användaren göra uppdateringarna själv, o så gör han precis så som man säger åt honom att inte göra. Oftast krångligare än vad som behövs, massa egen formatering etc.... 😱 O så har man försökt jobba fram nåt som ska bli så enkelt som möjligt att uppdatera... nääädå, måste pilla själv... 😎

Redigerat av MrPhil

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.