Print Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Kom just på att det verkar som om alla som skriver här är killar. Tråkigt! Är det inga tjejer som håller på att pula med studioprylar? Har jag missuppfattat allting och inte insett att jag sällat mig till ännu en hobby i stort sett enbart ämnad för grabbar? 😳
Carl_B Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 finns ett par tjejer som är medlemmar här... dock väääldigt inaktiva... men ska du träffa tjejer är nog inte detta rätt ställe 😳
Print Postat 10 juni 2004 Trådstartare Postat 10 juni 2004 Shit! Jag som var ute efter att ragga lite. Typ: "Har du sett mina VST-pluggar" eller "en XLR-kabel har både hane och hona... och tillsammans har vi det oxå". Skämt åsido... fler flickor i forumet. Fler flickor överallt. Fler flickor på mitt jobb! (gud vad jag har tråkigt!)
Carl_B Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Shit! Jag som var ute efter att ragga lite. Typ: "Har du sett mina VST-pluggar" eller "en XLR-kabel har både hane och hona... och tillsammans har vi det oxå". Skämt åsido... fler flickor i forumet. Fler flickor överallt. Fler flickor på mitt jobb! (gud vad jag har tråkigt!) hehe jo ja vet va du menar... e samma här... 😳 de bästa e o dra ut på k0rgen... där finns de mycke gött 🙂
Print Postat 10 juni 2004 Trådstartare Postat 10 juni 2004 Ja... men som sambo och nybliven förälder är det "se, kanske prata med, definitiv drömma om, men inte röra" som gäller. 😳
tordA Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 (redigerat) åh andra sida så finns det ett STORT antal "Gäst" som tittar in här, det är nog många Damer bland den "gruppen" ( bäst att kamma sig ) vi får locka med rätt sorts chipps, kanske... Redigerat 10 juni 2004 av Rockfart
Carl_B Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Haha jajjemen 😳 fan alltid så skön stämmning på OT-trådarna 🙂
ViktorDenStore Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Ja... men som sambo och nybliven förälder är det "se, kanske prata med, definitiv drömma om, men inte röra" som gäller. Taskigt läge 🙂 Haha... 15 år utan flickvän... jag kan titta hur mycket jag vill 😳 OCH röra 😄
Jazzman Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 😆 haha.. Det fanns en tråd som tyvärr spårade ur om detta
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.