musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) Hej! Jag undrar om en av mina favoritserier på TV finns att köpa på dvd - nämligen Från A till Ö med Birgitta Andersson och Bert-Åke Varg samt Inga Gill. Birgitta Andersson spelade den cyklande systern som alltid fick längre näsa när hon inte visste innebörden av ett ord. Inga Gill spelade hennes "fina" syster, som ibland kom på besök hos Birgitta som bodde mitt i skogen i en byggvagn. Ugglan på taket till hennes bostad spelades av Bert-Åke Varg. Han såg ut såhär nånting: 😲 Redigerat 9 maj 2006 av musik
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Bert-Åke Varg. Han såg ut såhär nånting: Lika som bär! 😛😆😆😆😆
Linus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Jag undrar om en av mina favoritserier på TV finns att köpa på dvd ...och för att svara på din fråga: Ja, serien finns utgiven på 2 DVD. Från A till Ö del 1 Från A till Ö del 2
Pazo Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Bert-Åke Varg. Han såg ut såhär nånting: Lika som bär! 🙂😏🙂😆😆 WTF!!! 😆
sixties Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Den är en av ungarnas favoriter, fem myror är även populär. Tårtan finns också på DVD har jag för mig.
captain nemo (oregistrerad) Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Men hur är det med Kapten Zoom och Beppes Godnattstund? Herr Barbalander? //nemo
ThomasJ Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Hej! Jag undrar om en av mina favoritserier på TV finns att köpa på dvd - nämligen Från A till Ö med Birgitta Andersson och Bert-Åke Varg samt Inga Gill. Birgitta Andersson spelade den cyklande systern som alltid fick längre näsa när hon inte visste innebörden av ett ord. Inga Gill spelade hennes "fina" syster, som ibland kom på besök hos Birgitta som bodde mitt i skogen i en byggvagn. Ugglan på taket till hennes bostad spelades av Bert-Åke Varg. Han såg ut såhär nånting: 🙂 men det där är ju Pazo:D
mornel Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Det var Från A till Ö som lärde mig ordet "ironi". Jag var kanske fem år gammal. Tänk vad det har påverkat mitt liv. Jag vet inte om Tårtan finns på DVD, men den finns på VHS. Har den hemma i bokhyllan. Ruskigt bra. Socker, grädde, nötter och mandelflarn!
Linus Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Från A till Ö del 1Från A till Ö del 2 ...och så fortsätter vi. 😄 Tårtan Pojken med guldbyxorna del 1 Pojken med guldbyxorna del 2 Och här kan ni se ett textat avsnitt med Pingu. 😎
Overkill Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Från A till Ö del 1Från A till Ö del 2 ...och så fortsätter vi. 😳 Tårtan Pojken med guldbyxorna del 1 Pojken med guldbyxorna del 2 Och här kan ni se ett textat avsnitt med Pingu. 😆 Även fast jag redan har sett den flera gånger kan jag inte låta bli att skratta riktigt ordentligt... Helt sjuk är Pinguavsnittet. 😠
Egghuvud Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Herr Barbalander?//nemo Var är mina glasögon var är mina glasögon? Hur kul var han egentligen? Någon som minns åsnan mjuk?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.