Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har bara 128MB minne, vilket innebär att jag byter låtar rätt så frekvent... Just nu har jag en ganska så salig blandning av elektroniska låtar:

Topgun, Dave Gahan, Ladytron, Diskodiktator, The Knife, Cobalt 60, Covenant, New Modern Angels, Radiohead och Thermostatic.

Håller med om att ljudkvaliteten ju är underordnad när det gäller bärbart ljud. (Det är ju som att jämföra Gameboy med XBOX... :rolleyes:) Men ett par bra lurar gör ju sitt till, och är åtminstone i min värld ganska så viktigt.

Köpte ett par Sennheiser PX100 (ungefär som Koss Porta Pro) för ett tag sedan som jag är toknöjd med! Betalade iofs kanske lite väl mycket för dom, men ibland är det trevligt att handla från en riktig (och dessutom mytomspunnen) affär som Dennis Brunby Hifi...! 😄

Annons
Postat

Har en SonyE K750i med ett 1 gig minnes kort. Inte fyllt den ännu. 😎

Album:

Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92

The Knife - Silent Shout

BT - ESCM och IMA

The Beloved - Single File

Lösa låtar:

Ayumi Hamasaki - M Above & Beyond Remix

Nu-NRG - Connective

Oceanlab Ft justine Suissa - Clear Blue Water (Ferry C remix)

ATB Ft York - The Fields of Love.

Jag hade hällt i mer löst men denna nalle funkar så jävla dåligt mot mac. 🙂

Kan någon snälla länka till en lösning eller nåt. Det krashar och har sig och ibland skrivs slumpvis valda låtar över till hälften med en ny överföring. 😕

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Bara lösa låtar! har en liten sån där 128:are från Creative, utan display, skitkul. Men å andra sidan har jag fått den gratis så..

Beyonce - Me, Myself and I

Common - Love is...

Corduroy Utd. - Elvis In Town

Desitn'y Child - Girl

Division of Laura Lee - Dirty Love

Division of Laura Lee - Does Compute

Division of Laura Lee - Need To Get Some

Division of Laura Lee - Number One

Division of Laura Lee - Trapped In

Division of Laura Lee - We've Have Been Planning This For Years

Dwele - I Think I Love You

Evolver - Love Confidential

Film School - Activated

Film School - P.S

Jenny Wilson - Love and Youth

Kanye West och Lupe Fiasco - Touch The Sky

Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Montt Mardié - Come On Eileen

N. Lannon - Hollow Heart

N. Lannon - Turn Time Around

Popsicle - Not Forever

Shearwater - Seventy-for, Seventy-five

Shearwater - World in 1984

Sia - Butterflies

Stardust - Music Sounds Better With You

White Lotus Rock - Stork Donnington

Postat
Bara lösa låtar! har en liten sån där 128:are från Creative, utan display, skitkul. Men å andra sidan har jag fått den gratis så..

Ah, en sån är det ju jag också har... Fick den i julklapp! 😕

Postat

[...]

[...]

😄

Postat

[...]

[...]

😄

😆

starboy (oregistrerad)
Postat

För att svara på frågan; musik 😕

Postat

Lite kul med såna här topics eftersom man ser vad folk har för musiksmak egentligen =) .. När man lyssnar för sig själv behöver man aldrig någonsin skämmas över vad man lyssnar på.. (iofs är detta ett musikerforum, vilket gör att ingen skäms över sin musiksmak..).

Ska byta ut lite låtar nu inför kommande arbetsvecka. Återkommer väl senare =)..

/Daneil

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.