android Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Har bara 128MB minne, vilket innebär att jag byter låtar rätt så frekvent... Just nu har jag en ganska så salig blandning av elektroniska låtar: Topgun, Dave Gahan, Ladytron, Diskodiktator, The Knife, Cobalt 60, Covenant, New Modern Angels, Radiohead och Thermostatic. Håller med om att ljudkvaliteten ju är underordnad när det gäller bärbart ljud. (Det är ju som att jämföra Gameboy med XBOX... ) Men ett par bra lurar gör ju sitt till, och är åtminstone i min värld ganska så viktigt. Köpte ett par Sennheiser PX100 (ungefär som Koss Porta Pro) för ett tag sedan som jag är toknöjd med! Betalade iofs kanske lite väl mycket för dom, men ibland är det trevligt att handla från en riktig (och dessutom mytomspunnen) affär som Dennis Brunby Hifi...! 😄
L.C Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Har en SonyE K750i med ett 1 gig minnes kort. Inte fyllt den ännu. 😎 Album: Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92 The Knife - Silent Shout BT - ESCM och IMA The Beloved - Single File Lösa låtar: Ayumi Hamasaki - M Above & Beyond Remix Nu-NRG - Connective Oceanlab Ft justine Suissa - Clear Blue Water (Ferry C remix) ATB Ft York - The Fields of Love. Jag hade hällt i mer löst men denna nalle funkar så jävla dåligt mot mac. 🙂 Kan någon snälla länka till en lösning eller nåt. Det krashar och har sig och ibland skrivs slumpvis valda låtar över till hälften med en ny överföring. 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Bara lösa låtar! har en liten sån där 128:are från Creative, utan display, skitkul. Men å andra sidan har jag fått den gratis så.. Beyonce - Me, Myself and I Common - Love is... Corduroy Utd. - Elvis In Town Desitn'y Child - Girl Division of Laura Lee - Dirty Love Division of Laura Lee - Does Compute Division of Laura Lee - Need To Get Some Division of Laura Lee - Number One Division of Laura Lee - Trapped In Division of Laura Lee - We've Have Been Planning This For Years Dwele - I Think I Love You Evolver - Love Confidential Film School - Activated Film School - P.S Jenny Wilson - Love and Youth Kanye West och Lupe Fiasco - Touch The Sky Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare) Montt Mardié - Come On Eileen N. Lannon - Hollow Heart N. Lannon - Turn Time Around Popsicle - Not Forever Shearwater - Seventy-for, Seventy-five Shearwater - World in 1984 Sia - Butterflies Stardust - Music Sounds Better With You White Lotus Rock - Stork Donnington
android Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Bara lösa låtar! har en liten sån där 128:are från Creative, utan display, skitkul. Men å andra sidan har jag fått den gratis så.. Ah, en sån är det ju jag också har... Fick den i julklapp! 😕
mornel Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Bara lösa låtar! har en liten sån där 128:are från Creative, utan display, skitkul. Men å andra sidan har jag fått den gratis så.. [...] Corduroy Utd. - Elvis In Town [...] 😄
Pazo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Bara lösa låtar! har en liten sån där 128:are från Creative, utan display, skitkul. Men å andra sidan har jag fått den gratis så.. [...] Corduroy Utd. - Elvis In Town [...] 😄 😆
D Vibe Postat 12 maj 2006 Trådstartare Postat 12 maj 2006 Lite kul med såna här topics eftersom man ser vad folk har för musiksmak egentligen =) .. När man lyssnar för sig själv behöver man aldrig någonsin skämmas över vad man lyssnar på.. (iofs är detta ett musikerforum, vilket gör att ingen skäms över sin musiksmak..). Ska byta ut lite låtar nu inför kommande arbetsvecka. Återkommer väl senare =).. /Daneil
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.