brynge Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Making a way home ARTIST/GRUPP: Emil Brynge GENRE: Folk LÅTLÄNGD: 3.10min KOMPOSITÖR: Emil Brynge PRODUCENT: Emil Brynge INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 2.91mb STATUS: Färdig demo Har tagit bort låten. Lägger kanske upp den senare i förändrad version. Redigerat 9 maj 2006 av emil_brynge
Umemagnus Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 ....fast det är svårt att kommentera och lyssna om det inte finns någon låt 😆
brynge Postat 9 maj 2006 Trådstartare Postat 9 maj 2006 hehe, jo eller hur. jag tog bort låten igen eftersom massa folk lyssnade men ingen sa något. kanske var onödigt gjort, men det var inte att jag blev arg eller nått. Jag valde bara att ta ner den för att jobba vidare på den och kanske senare lägga upp den.
Umemagnus Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 ok, men vafasen, lägg tebaks den. Det är ju kul att höra "work in progress" ju... Har själv också lagt upp låtar där det är många som lyssnar men få som kommenterar... även om kommentareerna är få, så kan dom va bra 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.