Jump to content
Annons

Har du i sömnen slagit dig själv blodig?  

28 röster

1. 1. Har du i sömnen slagit dig själv blodig?

• Ja
      1
    • Nej
      27

Recommended Posts

Postat

Anledningen att jag frågar är för att jag har gjort det ett par tillfällen..

Jag råkar ha en högtalare stående brevid sängen så därför har jag av någon anledning slagit den under nattens gång så mina knogar var blodiga.. 😆

Fast igentligen så kanske man inte ska säja sånt högt om man vill ha flickan sovandes brevid en.. haha 😆

Annons
Postat (redigerat)

Jag bet mig själv i fingret i desperation så att det blödde en gång när jag va liten.

Anledningen var att jag upplevde bortdomning för första gången, jag vaknade på natten av att handen va helt "borta", skakade och bet i den, somnade om och vaknade på morgonen med blodiga lakan 😆

Redigerat av Sonnert
Postat

Jag har inte slagit mig blodig, men Sonnerts historia påminner mig om en grej som hände förra året. 😆

Jag vaknade av att jag kände nåt ganska stort och pluffsigt klaffa till mig rätt i fejan. Jag förstod inte vad det var, men reagerade fort. "Vad det än är, så få bort det som nu ligger över ansiktet."

Helt logiskt tänkte jag att jag lyfter bort det med handen, men det hände inget när jag försökte greppa med vänsterhanden. Armen lydde inte och jag hade ingen känsel i fingrarna eller nåt.

Jag försökte med högerarmen och den armen lydde mig! Så jag greppade tag i det stora pluffsiga som låg över mitt ansikte, och lyfte upp det. Då märkte jag att det var en arm - min vänsterarm. Känseln och styrförmågan hade tydligen domnat bort helt. Sen var det bara att lägga bort armen med hjälp av högerhanden och försöka somna om.

😆

Postat
Jag har inte slagit mig blodig, men Sonnerts historia påminner mig om en grej som hände förra året. 😎

Jag vaknade av att jag kände nåt ganska stort och pluffsigt klaffa till mig rätt i fejan. Jag förstod inte vad det var, men reagerade fort. "Vad det än är, så få bort det som nu ligger över ansiktet."

Helt logiskt tänkte jag att jag lyfter bort det med handen, men det hände inget när jag försökte greppa med vänsterhanden. Armen lydde inte och jag hade ingen känsel i fingrarna eller nåt.

Jag försökte med högerarmen och den armen lydde mig! Så jag greppade tag i det stora pluffsiga som låg över mitt ansikte, och lyfte upp det. Då märkte jag att det var en arm - min vänsterarm. Känseln och styrförmågan hade tydligen domnat bort helt. Sen var det bara att lägga bort armen med hjälp av högerhanden och försöka somna om.

😆

haha klockrent! 😆

Postat
Jag har inte slagit mig blodig, men Sonnerts historia påminner mig om en grej som hände förra året. 😎

😆

😆

Postat

😆

😆

Det närmaste jag ommer ämnet är att när jag var liten gick jag från mitt rum (i ena ändan av huset) till min brors rum (i andra ändan av huset), lade mig i hans säng och puttade ner honom på golvet 😉😎

Postat (redigerat)

Nej, men har en gång när jag somnat på fyllan drömt att jag var ute och gick och kände att jag behövde spotta så, i drömmen, harklade jag upp en snorloska och spottade. Vaknar av att min flickvän skriker "VAFAN GÖR DU!" och hämnas direkt genom att spotta mig i ansiktet 😆 .

*edit* ändrat lite

Redigerat av Bone
Postat
Nej, men har en gång när jag somnat på fyllan drömt att jag var ute och gick och kände att jag behövde spotta så, i drömmen, harklade jag upp en snorloska och spottade. Vaknar av att min flickvän skriker "VAFAN GÖR DU!" och hämnas direkt genom att spotta mig i ansiktet :rolleyes: .

*edit* ändrat lite

HAHAHAHAH!!!!!! :rolleyes:😏😳 !!!

Postat
Jag har inte slagit mig blodig, men Sonnerts historia påminner mig om en grej som hände förra året. 😛

:rolleyes:

Har hänt mig också... 😆

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Räknas det om man i vaket tillstånd dunkar sitt huvud mot samma fläck?

Så här ungefär: julli-wallbash.gif

Exakt så har jag gjort många många nätter. Mer regel än undantag faktiskt!

Under SÖMNEN alltså.

😲

EDITH: Förtydligande

Redigerat av musik
Postat
Nej, men har en gång när jag somnat på fyllan drömt att jag var ute och gick och kände att jag behövde spotta så, i drömmen, harklade jag upp en snorloska och spottade. Vaknar av att min flickvän skriker "VAFAN GÖR DU!" och hämnas direkt genom att spotta mig i ansiktet 😛 .

*edit* ändrat lite

HAHAHA!! 😆

Postat
Nej, men har en gång när jag somnat på fyllan drömt att jag var ute och gick och kände att jag behövde spotta så, i drömmen, harklade jag upp en snorloska och spottade. Vaknar av att min flickvän skriker "VAFAN GÖR DU!" och hämnas direkt genom att spotta mig i ansiktet  😆 .

Hehe. Påminner om när en polare till mig (berättade att han) vaknade en morgon av att han släppte en såndär riktig täcklyftare i halvvaket tillstånd. Han känner på sig att något inte är rätt, öppnar ögonen och känner inte igen tapeterna, vänder sig om och möter en skräckslagen blick från gårkvällens one-night-stand som han följt med hem. 😛

Postat
Jag har inte slagit mig blodig, men Sonnerts historia påminner mig om en grej som hände förra året. 😆

🙂

läskigt 😏🙂

Postat
Nej, men har en gång när jag somnat på fyllan drömt att jag var ute och gick och kände att jag behövde spotta så, i drömmen, harklade jag upp en snorloska och spottade. Vaknar av att min flickvän skriker "VAFAN GÖR DU!" och hämnas direkt genom att spotta mig i ansiktet  🙂 .

Hehe. Påminner om när en polare till mig (berättade att han) vaknade en morgon av att han släppte en såndär riktig täcklyftare i halvvaket tillstånd. Han känner på sig att något inte är rätt, öppnar ögonen och känner inte igen tapeterna, vänder sig om och möter en skräckslagen blick från gårkvällens one-night-stand som han följt med hem. 😏

hahahaha!!! 🙂

Postat
Jag har inte slagit mig blodig, men Sonnerts historia påminner mig om en grej som hände förra året. 🙂

🙂

läskigt 😠😠

att handen total-domnar händer mig flera nätter i veckan.

ganska kul när det händer. jag brukar ge mig fanken på att det SKA gå att lyfta/röra den... 😠 men det går inte 😉

Postat

Värst är det när man tror att man inte kan röra handen, men tänker försöka i alla fall, och det slutar med att man donkar in handen rätt in i väggen, när det visar sig att man faktiskt HADE känsel i den i alla fall. 🙂

Postat

😳😳😱

Postat

😳😳😱

Tur att det är det och inte att man spottar på flickvännen ett par gånger i veckan 😱

Postat

Tv-programmet Bullen kom med några heta onani-tips en gång.

Ett av tipsen var att man skulle sitta på sin hand tills den domnade bort, således skulle det kännas som att någon annan gör det åt dig 😄

Fast det blir nog lite svårt när hela armen är lam. 😉🙁😉

Postat

Ett av tipsen var att man skulle sitta på sin hand tills den domnade bort, således skulle det kännas som att någon annan gör det åt dig 😉

Fast det blir nog lite svårt när hela armen är lam. 🙁🙁😉

😉😱

Ungefär som i Elvis, serien i Metro, där dom sa att varje kille någon gång har försökt suga av sig själv... 😄

Postat

Ett av tipsen var att man skulle sitta på sin hand tills den domnade bort, således skulle det kännas som att någon annan gör det åt dig 😄

Fast det blir nog lite svårt när hela armen är lam. 🙁😄😉

Den kallas väl för "främlingen", eller hur? 😲

Postat

Ett av tipsen var att man skulle sitta på sin hand tills den domnade bort, således skulle det kännas som att någon annan gör det åt dig  😱

Fast det blir nog lite svårt när hela armen är lam.  🙁  😕  😉

Den kallas väl för "främlingen", eller hur? 😠

😱😱🙂🙂😆😆

Postat

Ett av tipsen var att man skulle sitta på sin hand tills den domnade bort, således skulle det kännas som att någon annan gör det åt dig  😱

Fast det blir nog lite svårt när hela armen är lam.  🙁  🙁  😉

Den kallas väl för "främlingen", eller hur? 😛

😱😱😄😳😆😆

fröken-främling

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.