spaceman Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Det här var videon/låten var verkligen kult... http://www.molvania.com.au/eurovision.html Tar ett tag att tanka ner...Men det är det värt... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Ska komentera när jag har sett... men jag tankar med 5,kbit just nu 🙂 Haha tur att man inte har modem då skulle jag va pank nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 🙁 Gillar att de vänder bak och fram på hälften av alla ord för att det ska rimma. Downcount och inte countdown... Beltseat istället för seatbelt... Downsplash istället för ... ja? eh? sen har vi ju Darth Vaber...🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Haha, äglåt! Säger han inte Darth Vapour? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 (redigerat) Ok - nu läste jag lite på sidan oxå. Hoho!! Molvania! 🙁 Edit: Hammagrella hajar trögt Redigerat 10 juni 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Haha, äglåt! Säger han inte Darth Vapour? ingen aning, men illa är det. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Hoho, kolla in resten av den sajten om landet Molvania, t ex bildgalleriet. Det här är min humor helt klart! 🙁 Sjerezo's town square is no longer used for military parades. It does, however, continue to attract lunatics. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Vid 1:15 är den grym på riktigt 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 juni 2004 Dela Postat 11 juni 2004 😛 Haha 😉 Frän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.