silverpojken Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 * LÅTNAMN: Roadtrain Song * ARTIST/GRUPP: Andreas Borg and the wilderness girls * GENRE:? * LÅTLÄNGD:3:35 * KOMPOSITÖR: Andreas Borg * PRODUCENT: * EV. MEDVERKANDE: Andreas, Anton, Henrik, Niklas * INSPELNINGSÅR:2006 * FORMAT: Mp3 * STORLEK: 4,1 Mb * STATUS: Färdig Sådär. hoppas ni gillar den! va ärliga! AndreasBorg_Roadtrain_song.mp3
silverpojken Postat 9 maj 2006 Trådstartare Postat 9 maj 2006 btw. den här spelade vi in samtidigt som "Four" här är länken till den https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry384794
Danabacken Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 Lyssnar aldrig på sånthär, så jag vet inte, men jag tycker sångaren krystar väldigt mycket. 😆 Han hinner inte hämta andan! 😛 I början tänkte jag "What tha...? vafan är detta?", men det lugna mellanspelet var rätt skönt! 😄
silverpojken Postat 12 maj 2006 Trådstartare Postat 12 maj 2006 tackar tackar, ja de är lite red hot över mellanspelet 😎 vad skulle man kunna kalla den här sortens musik? vilken genre? är väldigt dålig på och dela in musik i olika fack. 🙂
Harmonica mike Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Tjena silver. Det här är inte riktigt min påse. Lyssnar nu..Snygg ljudbild,mellanspel..snyggt..sången låter bra där,lite andfådd men det är inget som stör, förstår varför -efter det inledande draget ..nu drar det igång igen..okej, slut summering: Tycker det finns live känsla i det här,genre:Nån typ av hård rock med en stänk punk kanske..Man somnar definitivt inte till det här,perfekt nu på morgonen när man är lite trött 🙂 Bra jobbat och bra ljud! MVH Harmonica mike
silverpojken Postat 12 maj 2006 Trådstartare Postat 12 maj 2006 Tjena silver.Det här är inte riktigt min påse. Lyssnar nu..Snygg ljudbild,mellanspel..snyggt..sången låter bra där,lite andfådd men det är inget som stör, förstår varför -efter det inledande draget ..nu drar det igång igen..okej, slut summering: Tycker det finns live känsla i det här,genre:Nån typ av hård rock med en stänk punk kanske..Man somnar definitivt inte till det här,perfekt nu på morgonen när man är lite trött 😄 Bra jobbat och bra ljud! MVH Harmonica mike ahh lät ju positivt 😆 tack som fan. De är rätt stor skillnad på den och "four" 🙂
dede Postat 13 maj 2006 Postat 13 maj 2006 Detta var ju kul. Kör igång som värsta Dead Kennedys. Mellanspelet kan jag vara utan. Stitbra Jello Biafrasång och trovärdigt uttal. Var var du när punkfestivalen gick av stapeln? Kan dock klaga lite på strukturen på låten men det är väl en smaksak. Högsta betyg hur som helst!
silverpojken Postat 14 maj 2006 Trådstartare Postat 14 maj 2006 Detta var ju kul. Kör igång som värsta Dead Kennedys. Mellanspelet kan jag vara utan. Stitbra Jello Biafrasång och trovärdigt uttal. Var var du när punkfestivalen gick av stapeln? Kan dock klaga lite på strukturen på låten men det är väl en smaksak. Högsta betyg hur som helst! Aha.. Har fått höra blandade meningar om mellanspelet, vissa tycker de är skitbra, andra tycker de är mer skit 😛 hehe. Tror inte den var färdiginspelad när punkfestivalen gick av stapeln 🙂 Tack så jättemkt iaf. jättekul och höra vad du tyckte 😄
AndreasBorg Postat 15 maj 2006 Postat 15 maj 2006 Kul med bra feedback. Synd att vi missade punkfestivalen. Säg till nästa gång den går av stapeln eller om ni eventuellt har nån koll på andra spelningar som skulle passa oss. Fler låtar finns ju förresten på www.andreasborg.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.