Jump to content
Annons

Är det bra?  

6 röster

1. 1. Är det bra?

• JAA!!!!
      1
    • Ganska
      0
    • Okej
      1
    • Nää Sådär
      2
    • Dåligt
      0
    • Skit!
      0

Recommended Posts

Postat

Vad tycks?

* LÅTNAMN: I need you

* ARTIST/GRUPP: Annica Strömberg

* GENRE:?

* LÅTLÄNGD:3:30

* KOMPOSITÖR: Jacob Czitrom(bakgrund och text) /Anders Myrli melodi

* PRODUCENT:Jacob Czitrom

* EV. MEDVERKANDE: Annica Strömberg

* INSPELNINGSÅR:2006

* FORMAT: Mp3

* STORLEK: ca 9 mb

* STATUS: Färdig

* LÅTLÄNK:

Annons
Postat

Bra sångerska med skön röst. tycker mixen låter bra, jag skulle inte gjort låten så här men jag jag är ju mer inne på pop/rock som det lät förr,och det funkar ju utmärkt här.

bra melodi, en låt som skulle funka på radion.

Postat

Asså, Låten är jättefin o hennes röst ( även om den är lite för snäll ) fungerar rasande bra.

Men

Om detta är Midi i botten så byt ut alla ljud till instrument som låter antingen mer speciella ELLER som låter mer likt verkliga ljud ( piano, gitarr, basgurra, TRUMMOR )

Jag menar alltså att musik o melodi är nice men produktionen låter errr "billig" hemmaorgel även om det är snyggt inspelat.

Så sammanfattningsvis tycker jag alltså att Musikaliskt bra, men gör om det produktionsmässigt. / Mikke

Postat
Jag menar alltså att musik o melodi är nice men produktionen låter errr "billig" hemmaorgel även om det är snyggt inspelat.

He he...billig hemmaorgel...var ordet. Måste faktiskt hålla meee lite där.

Som uttalad icke expert tänkte jag på en annan grej. När man lyssnar på kompet blir det som om de stod längst in i kyrkan å lirade (speciellt stråkkompet som ligger i baktakt) emedan tjejen som framför den vackra sången står precis framför en vid utgången. De båda flyter liksom inte ihop till en vacker enhet...tycker jag...

Postat

Det tycks riktigt bra :rolleyes:. Hon har skön pipa att lyssna på.

Snyggt uppbyggd. Tycker dock trummorna känns lite stela/statiska.

I mina öron bra melodi också.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.