Frekvens Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Ojda 😕 Relacom är ingen "småtting".Ett ganska stort företag faktiskt i företagsbranchen 😎 Hanterar mycket telefoni för växlar och liknande. Stor branch där.
kuriyakin Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Likhet är ett konstigt ord - de brukar vara kalla dada dom dicsh!!!
Neosus Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Grejen är väl dän...attääääää Relacom hette något annat förr? Med annan logga??? Förr?? 😲 Va? 😕
Frekvens Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Ja tror det var Flextronics eller något liknande. Nån slags ihopgång där... är inte säker 😄 Grejen är väl dän...attääääää Relacom hette något annat förr? Med annan logga??? Förr?? 🙁 Va? 😛
Björn Olsberg Postat 3 januari 2008 Postat 3 januari 2008 men hjälp! det där är ju i princip varumärkesintrång... Från vilken sida? Tittar man på whois-informationen för www.encomiumcorp.com, ser man att domänen öppnades för knappt tre år sedan. Om det är representativt för företagets ålder går förstås inte säga, men Reason har ju funnits betydligt längre än så. Registration Service Provided By: STARGATE HOLDINGS CORP. Contact: +1.6303691651 Website: http://www.stargate.com Domain Name: ENCOMIUMCORP.COM Registrant: Not Applicable leny acosta (l3ny@msn.com) 1602 alton road #69 Miami miami FL,33139 US Tel. +1.3055824498 Creation Date: 22-Jul-2003 Expiration Date: 22-Jul-2006 Citerar mig själv och postar en dump på den numera nedlagda sajten i rent dokumentationssyfte: ENCOMIUMCORP.COM REASON
Gäst Postat 3 januari 2008 Postat 3 januari 2008 Citerar mig själv och postar en dump på den numera nedlagda sajten i rent dokumentationssyfte: ENCOMIUMCORP.COM REASON Tackar för bilden! Men om man tänker efter kan jag faktiskt tänka mig att både Reason och Cubase loggorna snotts/blivit snodda av ren slump. Relacom loggan har jag ju själv sett miljontals (ja, jag har räknat) gånger och aldrig tänkt på Cubase innan, det är först nu denna tanke slagit mig. Men men, jag säger som jag alltid gör: man kan aldrig veta..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.