ThomasJ Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 (redigerat) En tjejkompis har skrivit en tex som hon gärna vill ha sång och musik till. Dock kan jag inte hjälpa henne och känner ingen som kan det heller. Stilen är Metall/Deth. Om någon är intresserad av texten så skicka mig ett pm eller svarar i tråden så skall jag ordna det. Redigerat 7 maj 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 Hur vet hon att stilen är deathmetal när hon inte har sång eller musik? Hunny Bunny låter inte så mycket dethmetal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2006 bra fråga, men det är i den stilen hon vill att det skall vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 Vore kul att läsa texten om kaninen dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2006 texten kan du få läsa om du är sugen på att göra ett försök att lägga sång/musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 texten kan du få läsa om du är sugen på att göra ett försök att lägga sång/musik Svårt att veta om man är innan man läst texten, liksom! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.