Jump to content
Annons

Vad tycker ni om fälgarna?


Eternal

Recommended Posts

Annons
  • Svar 75
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna:

Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte...

Kan du aldrig tröttna?

Jättetrött. Själv då?

Bra då kanske du håller dig lugn för ett tag då 😛

Nu är du orättvis. Varför får Hegobald dissa din kärra men inte jag? Jag kräver lika dissrätt för alla!! 😆

Han är mer motiverad fattar jag det som. Han hatar japanare av hela sitt hjärta och står för det. Du verkade bara vilja jävlas lite. Förstod inte vad du var ute efter. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Strippen?

E de nå porrklubb?

😆

Ja det är det. Två bilar tävlar samtidigt. Båda kör in i ett maffigt och upphottat garage. Och den som kommer ut med flest skökor vinner! Mycket hänger på förarens utseende som du förstår. Även musikval är viktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna:

Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte...

Kan du aldrig tröttna?

Jättetrött. Själv då?

Bra då kanske du håller dig lugn för ett tag då 😛

Nu är du orättvis. Varför får Hegobald dissa din kärra men inte jag? Jag kräver lika dissrätt för alla!! 😆

Han är mer motiverad fattar jag det som. Han hatar japanare av hela sitt hjärta och står för det. Du verkade bara vilja jävlas lite. Förstod inte vad du var ute efter. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Du har helt rätt, jag bara djävlas lite. Får jag fortsätta nu? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna:

Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte...

Kan du aldrig tröttna?

Jättetrött. Själv då?

Bra då kanske du håller dig lugn för ett tag då 😛

Nu är du orättvis. Varför får Hegobald dissa din kärra men inte jag? Jag kräver lika dissrätt för alla!! 😆

Han är mer motiverad fattar jag det som. Han hatar japanare av hela sitt hjärta och står för det. Du verkade bara vilja jävlas lite. Förstod inte vad du var ute efter. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Du har helt rätt, jag bara djävlas lite. Får jag fortsätta nu? 😄

Ja, gör det. Men jag måste tyvärr lägga mig nu. Arbetsdag imorgon. Så jag kan inte käfta tillbaka föränn imorgon vid åtta, halv nio-tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Strippen?

E de nå porrklubb?

😛

Båda kör in i ett maffigt och upphottat garage. Och den som kommer ut med flest skökor vinner! Mycket hänger på förarens utseende som du förstår. Även musikval är viktigt.

Jag tycker det låter väldigt mycket porr över det...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna:

Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte...

Kan du aldrig tröttna?

Jättetrött. Själv då?

Bra då kanske du håller dig lugn för ett tag då 😛

Nu är du orättvis. Varför får Hegobald dissa din kärra men inte jag? Jag kräver lika dissrätt för alla!! 😆

Han är mer motiverad fattar jag det som. Han hatar japanare av hela sitt hjärta och står för det. Du verkade bara vilja jävlas lite. Förstod inte vad du var ute efter. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Du har helt rätt, jag bara djävlas lite. Får jag fortsätta nu? 😉

Ja, gör det. Men jag måste tyvärr lägga mig nu. Arbetsdag imorgon. Så jag kan inte käfta tillbaka föränn imorgon vid åtta, halv nio-tiden.

Ahh, så synd. Jag har lite dåligt med tid imorgon dock. Men tack ändå, det var kul så länge det varade. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Allvarligt. Var går denna "tävling"? På auktoriserad bana eller på allmän väg?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ska erkänna en sak! Jag hatar egentligen inte jappsare.. Har haft en själv.. En Suzuki Swift GTI 88 som bara gått 2,5 mil då jag slog klorna i den. Älskar at trimma saker... Jag bytte ut kolvrna till kolvar från en Suzuki GSX 1100R (motorcykel som är kortslagigare än min 1300 cc motor därför passade kolvarna perfekt). fräste ner toppen och svaravde om kamaxlarna och stummade ventillyftarna, bytte ut till schimsbrickor i stället (hydraliska lyftare hör inte hemma i racevärlden). Bytte grenrör till det som sitter på 1100CC modellen.. Elektronikboxen hadde inget ROM med data utan använvände utprovade motstånd för alla värden i ställen.. Så jag monterade justerbarar motstånd för att kunna nå optimala värden.

Slutprodukten blev en bil med 820 KG tjänstevikt som körde 13,8 sekunder på 402 M med en slutfart på 186 KMH.. Jag var nöjd med den bilen... Den var skitkul att busa med trots att den mest spann överallt. (framhjulsdrift). 😄

Men som jag säger.. Nothing kills cubic inch.. Jag tycker att turbo och lustgas är fusk 🙂

EDIT: 183 HK på rullande landsväg (bromsprov) 8600 RPM

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela på andra sajter

Hegobald, finns det NÅGOT här i livet du bara ger dig in i halvhjärtat? 😄

Men kan man ändra på nåt så kan jag ju inte låta bli ju 🙂 Den dag jag slutar vara nyfiken så dör jag.... 😄

Och pengar handlar det absolut inte om.. Tvärs om.. Det handlar om att komma så billigt som möjligt undan ju.. Jag älskar teknik och det är det jag är bäst på 🙂

Tack för komplimangen Hacke ! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Varför har du målat svart över nummerplåten? Nu kan jag ju inte se vart bilen bor... 😆😄

bilen ägs av säpo där är svaret

Det är på bilen till vänster du menar, va? För på den till höger syns inte nummerskylten riktigt ordentligt väl?

😉

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...