Vallhagen Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 E d dom till höger eller till vänster på bilden??? 😆 Såhär vetaru Musik: På bilden syns bara bilens vänstersida! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 en fråga om din bil; har den baksäten? Är faktiskt sugen på en likdan modell 😆 fast dock inte i den röda färgen 😆 Japp, den har ett baksäte. Du får verkligen mycket bil för pengarna, det vill jag lova. Vem tackar nej till en 3 Liters rak sexa med turbo som dessutom är väldigt lättrimmad? Däremot finns det en STOR nackdel. Den är INTE billig att äga. Kan dricka 3 liter milen om man ligger på (har jag hört). Blandad körning 1.8L. Jaja, smakar det så kostar det. Färgen är en smaksak. Jag tycker modellen passar bäst i rött eller svart. Silver ser lite (lite) gubbigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 (redigerat) Erhmmm.............Jag tycker rött är lite sportigt jag........................ 😎 *Fetare vinge Nej... Alltså... Nej... 😆 Håller med. Vad blir det sen? Tonade rutor med Clarion klistermärken på? Kromat avgas rör med två pipor? Epa-traktor med varningstriangel bak? Eller gud förbjudet en blå ljusslinga under bilen? 😆 Redigerat 9 maj 2006 av Bone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 E d dom till höger eller till vänster på bilden??? 🙂 Såhär vetaru Musik: På bilden syns bara bilens vänstersida! ? Det är ju TVÅ bilar på bilden!! E de den till vänster eller den till höger som avses? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 E d dom till höger eller till vänster på bilden??? 🙂 Såhär vetaru Musik: På bilden syns bara bilens vänstersida! ? Det är ju TVÅ bilar på bilden!! E de den till vänster eller den till höger som avses? 😄 Nu då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Jahaaa.... Det är alltså bilen på vänster sida som avses. Vad japansk den ser ut. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Nu då? 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Fälgarna passar bättre på en rosa bil... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 (redigerat) Musik: Försök inte spela dum.... Till och med min morsa som är totalt ointresserad av bilar vet vad fälgar är. Den är föresten japansk. Grahn: Nu ska du passa dig! Rosa!? 😲 Skulle du kunna göra den svart tro? Klart svårare men det kanske går!? Bone: En fetare vinge har två fördelar. 1. Tycker att bakändan är fruktansvärt tråkig. Så en vinge skulle piffa upp. Även Usa-lysen skulle hjälpa. 2. Den pressar ner bakvagnen mot asfalten. Enorm fördel på en bakhjulsdriven bil. Egentligen tycker jag att prestanda är viktigare än utseende. Edit: Jag är inte ett fan av "Pimp My Ride" bara så ni vet. Redigerat 9 maj 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Japanska bilar har ofta bra väghållning har jag hört. Stämmer det? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 Japanska bilar har ofta bra väghållning har jag hört. Stämmer det? 😲 Beror på vilken bil det gäller. Skulle inte tro att japanska sportbilar har bättre väghållning än andra länder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 (redigerat) Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna: Eidt: 6300:- för 4 st. Redigerat 9 maj 2006 av hegobald Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 NU hänger jag iaf inte med... Skivbromsok? Syns de utifrån, Legoland? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Hahaha 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 NU hänger jag iaf inte med... Skivbromsok? Syns de utifrån, Legoland? 😲 Vilken j***la planet är du född på??? Legoland??? Du ska få f**n då du lämnar detta jordelivet ska du veta . Klart att dom syns genom dessa glesa ekrar 😄😱 (joooke) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna: Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Hej! Nu vet jag inte vad bilen kostade, men jag tror Eternal köpt en prisvettig sportbil. Ett av de bättre köp man kan göra i den prisklassen om man ska ha en bil av den typen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 😛 Hörru Grahn, hur gör du dedär? Photoshop-master? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna: Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte... Kan du aldrig tröttna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 jEPP. pHOTOSHÅPP 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 Hej! Nu vet jag inte vad bilen kostade, men jag tror Eternal köpt en prisvettig sportbil. Ett av de bättre köp man kan göra i den prisklassen om man ska ha en bil av den typen. 😆 Ja, mycket bil för pengarna som sagt. Nöjd med tanke på vad jag ska ha den till. Tävla och glida. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna: Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte... Kan du aldrig tröttna? Jättetrött. Själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Äsch då! Grahn var ju nästan klar när jag såg frågan om svart variant 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Tävla och glida. 😆 Va? Tävla i vad? och vad då glida?? en japansk plastbytta kan man inte glida i juu ?? 😛 Dyker du upp med den där aluminium/plastdriten i min närhet så kör jag skiten ur dig 😆.. Vet du ens hur man flödesoptimerar en venturie??? Inte bara öka gränsen för när en wastgate slår till (pysh pysch) 😆. Har du en aning ens om var brytgränsen går för vevstakens motvikt kontra axialvarvtalet (när en obalans uppstår beroende på den axiella differensen mellan kolven och vevaxelns radietet). Jag har superkoll påå detta och jag vet att "nothing kills cubic inch". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 Tävla och glida. 😛 Va? Tävla i vad? och vad då glida?? en japansk plastbytta kan man inte glida i juu ?? 😆 Dyker du upp med den där aluminium/plastdriten i min närhet så kör jag skiten ur dig 😄.. Vet du ens hur man flödesoptimerar en venturie??? Inte bara öka gränsen för när en wastgate slår till (pysh pysch) 😛. Har du en aning ens om var brytgränsen går för vevstakens motvikt kontra axialvarvtalet (när en obalans uppstår beroende på den axiella differensen mellan kolven och vevaxelns radietet). Jag har superkoll påå detta och jag vet att "nothing kills cubic inch". Hahaha. Tycker det går utmärkt att glida i en japansk plastbytta. Har planer på att tävla på strippen framöver. Nej, jag är inte lika tekniskt insatt som du kanske är men jag känner en del som är det. Så det bli absolut inga problem att piska upp effekten. Dock blir det lite svårt att få upp en 7MGTE så att den matchar din. Men en 700-800hk ska inte vara några problem. Annars får jag konvertera till en 2JZ-GTE motor 🙂 (Supra mk4). Då får du det väldigt svettigt 🙂 Detta har vi disktuterat förr. Här känns det att en japansk plastbytta knäcker din på strippen? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 9 maj 2006 (redigerat) Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna: Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte... Kan du aldrig tröttna? Jättetrött. Själv då? Bra då kanske du håller dig lugn för ett tag då 😆 Jo ,jag är ganska trött också. Egentligen borde jag lägga mig nu. Men ibland är det besvärligt att krypa till kojs. Redigerat 9 maj 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 maj 2006 Dela Postat 9 maj 2006 Nähä.. Du ska lacka skivbromsoken i gult ( om bilen är röd) och ha som här fälgarna: Naaah. Sånadär snygga fälgar kan man ju inte ha på en såndär bil inte... Kan du aldrig tröttna? Jättetrött. Själv då? Bra då kanske du håller dig lugn för ett tag då 😛 Nu är du orättvis. Varför får Hegobald dissa din kärra men inte jag? Jag kräver lika dissrätt för alla!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.