spaceman Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 God natt allesammans. Nu går jag och lägger mig. Synthar kommer synthar går men VST består. Är det så ? När du lägger dig kan du förstå att...bla bla bla Här är den super-ultra soft låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag * LÅTNAMN: Good night * ARTIST/GRUPP: Spaceman * GENRE: Lazy doog * LÅTLÄNGD: 4:17 * KOMPOSITÖR: Spaceman * PRODUCENT: Spaceman * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 8 MB
spaceman Postat 8 maj 2006 Trådstartare Postat 8 maj 2006 63 inne men inget svar? Är det inga synthnördar här på forumet ? 😳
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Bra låt 😳 Skönt med synth downtempo. Skulle gärna ha den på när man gå lägger sig P:
MJInc Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Helt klart en skön låt! Dock var det spontana intrycket att den var lite lång, alternativt händelsefattig med tanke på längden. Men oavsett vilket så gillar jag den! Bra jobbat! 😕 //Micke...
Pluffo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 "The server at studiomaple.com is taking too long to respond."
spaceman Postat 9 maj 2006 Trådstartare Postat 9 maj 2006 "The server at studiomaple.com is taking too long to respond." Kan vara att dom kör backupjobb på webbhotellet eller nått. Nu ska det funka.
Danabacken Postat 9 maj 2006 Postat 9 maj 2006 (redigerat) Ja!! Sånt här gillar jag! 😆 Kommer nog lyssna på denna fler gånger. Men ändå är låten inte en fullpoängare, inte skitbra, men bra! Gör mer! edit: låten tappar takten ibland, det är ganska störande när man lyssnar. Redigerat 9 maj 2006 av Danabacken
spaceman Postat 9 maj 2006 Trådstartare Postat 9 maj 2006 Gör mer! Tjena Danabacken och alla er andra som lyssnat. Gör mer ? Ja, jag håller på med en ny dänga och har spelat in det mesta. Ska mastra den imorgon och förhoppningsvis lägga upp den på Studio forum imorgon kväll. Den är typ av samma typ av sound typ fast av mera bla bla typ alltså... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.