Spread Spectrum (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) A little saturday jam toghether with Neil and Mbeke. Africaan_Bagpipe.mp3 Redigerat 28 maj 2006 av Lundin
hegobald Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Oförskämda rackare! 🙂 Första inlägget här på forumet och på engelska dessutom.. Du bryter mot alla regler på forumet.. men det var en fetbra producerad udda låt du la upp.. Superbra faktsikt... Men några afrikanska säckpipor hörde jag inte.. Och slutet av avhugget.. 🙂
DjRymd Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Tycker det saknas röd tråd i det här stycket.. låter mer eller mindre som slumpvis utslängda ljud..
ThomasJ Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 (redigerat) take a look @ this : https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 Nice tune, i like it, but when the tune commingupp? For me is lika a big intro Redigerat 19 maj 2006 av Lådan
Spread Spectrum (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Hej alla! Sorgligt nog tog vi ej reda på reglerna särskilt noga innan vi la upp den här låten. Några av oss talar faktiskt svenska. Jag vill därför be om ursäkt för vårt beteende. Det ska inte upprepas. Den här låten kom till på ca 2 timmar allt som allt. Vi hade även druckit en del vin. Det som var konstigt, var att vi bara körde igång, sen satt det mesta inom 15 minuter, resten av tiden var bara lite finputs. Det kommer en omarbetad version när andan faller på. det är även en del annat på G, men just nu är det så mycket annat som tar tid från låtskapandet. Jag håller på sättoch vis med om att det delvis låter som vissa delar är utslängda lite hipp som happ. Sen borde det nog hända lite mer tidigare i stycket. Många ideer har vi.... Men faktum kvarstår : vi är väldigt nyfikna på hur vår musik uppfattas. Så alla kommentarer är välkommna. Ge konstruktiv kritik! Mvh.Spread Spectrum
Spread Spectrum (oregistrerad) Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 58 nerladdningar, no comments?, åsikter, anything?
Hellpig Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Lite annorlund, ja, men jag tycker inte det är dåligt. Men det skulle behöva hända något någonstans i låten. Någon ovan skrev väl "som ett långt intro" och det är jag benägen att hålla med om på sätt o vis. Den bygger upp lite spänning på vad som skall komma men så kommer det just ingenting. Lovande men håller inte riktigt hela vägen.
Spread Spectrum (oregistrerad) Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Hej! Jag håller med dig! När idetorkan släppt, blir det ngt. mer i mitten och lite tidigare. Den här ska vi bygga på lite till.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.