fremen Postat 9 juni 2004 Postat 9 juni 2004 (redigerat) undrar om det bara är jag som inte får mina drivers signerade, har testat olika versioner men ingen är windowsXP signerad. alltså när jag instalerar får jag upp ett medelande att det inte genomgått något windows test. är det så för er andra också? är det jag som gör någe fel? Redigerat 9 juni 2004 av fremen
bonzo Postat 9 juni 2004 Postat 9 juni 2004 undrar om det bara är jag som inte får mina drivers signerade, har testat olika versioner men ingen är windowsXP signerad. alltså när jag instalerar får jag upp ett medelande att det inte genomgått något windows test. är det så för er andra också? är det jag som gör någe fel? Nej, dom är inte signerade. Har för mig att det står något om det i manualen. Man ska helt enkelt klicka sig förbi "varningarna". Det är inget att oroa sig för (om du nu gör det).
fremen Postat 10 juni 2004 Trådstartare Postat 10 juni 2004 ok tack, jo jag oroade mig för det, tack vare att min dator låser sig exakt hela tiden! 😳 vet inte riktigt vad som är felet, såg i enhetshanteraren att ljudkortet delar samma irq som 5 andra enheter bla grafik kortet. vet inte hur jag delar ut irqs vet du?
bonzo Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 (redigerat) vet inte riktigt vad som är felet, såg i enhetshanteraren att ljudkortet delar samma irq som 5 andra enheter bla grafik kortet. vet inte hur jag delar ut irqs vet du? Aha, det var du ja. Jag har svarat i din tråd om det. En annan sak som jag kommer att tänka på har att det har inrapporterats lite problem med Deltas senaste drivrutiner. Testa med att avinstallera och köra på de näst senaste i stället. Redigerat 10 juni 2004 av bonzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.