Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

undrar om det bara är jag som inte får mina drivers signerade, har testat olika versioner men ingen är windowsXP signerad.

alltså när jag instalerar får jag upp ett medelande att det inte genomgått något windows test. är det så för er andra också?

är det jag som gör någe fel?

Redigerat av fremen
Annons
Postat
undrar om det bara är jag som inte får mina drivers signerade, har testat olika versioner men ingen är windowsXP signerad.

alltså när jag instalerar får jag upp ett medelande att det inte genomgått något windows test. är det så för er andra också?

är det jag som gör någe fel?

Nej, dom är inte signerade. Har för mig att det står något om det i manualen. Man ska helt enkelt klicka sig förbi "varningarna". Det är inget att oroa sig för (om du nu gör det).

Postat

ok tack, jo jag oroade mig för det, tack vare att min dator låser sig exakt hela tiden! 😳 vet inte riktigt vad som är felet, såg i enhetshanteraren att ljudkortet delar samma irq som 5 andra enheter bla grafik kortet. vet inte hur jag delar ut irqs vet du?

Postat (redigerat)
vet inte riktigt vad som är felet, såg i enhetshanteraren att ljudkortet delar samma irq som 5 andra enheter bla grafik kortet. vet inte hur jag delar ut irqs vet du?

Aha, det var du ja. Jag har svarat i din tråd om det. En annan sak som jag kommer att tänka på har att det har inrapporterats lite problem med Deltas senaste drivrutiner. Testa med att avinstallera och köra på de näst senaste i stället.

Redigerat av bonzo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.