Masse Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 (redigerat) Nån som behöver en sångare på sin demo (pop, rock eller metal)? Eller ett projekt över nätet (hade passat mig perfekt eftersom jag har oregelbundna arbetstider)? Finns mitt i Skåne. Så här låter jag: http://www.savefile.com/files/7419052 Rock on! // M Redigerat 5 maj 2006 av Masse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 (redigerat) Seg länk 😕🙁😕 Fel av mig...Länken funkade inte alls 😆 Redigerat 5 maj 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 (redigerat) Typ nåt underhållsarbete. Prova igen lite senare. Grrr... varför just nu? 😕 Redigerat 5 maj 2006 av Masse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 Typ nåt underhållsarbete. Prova igen lite senare.Grrr... varför just nu? 🙂 May the Murphy be with you 😉.. ..Han brukar alltid vara med mig när det gäller... 😆 Jag är delproducent /musikskapare i ett "kooperativt" samarbete med en kille i skåne, sångerska i Sthlm och lite andra mer eller mindre kända personer, relativt mycket kontakter och lite movement på G Ska lyssna lite senare ikväll o se om du passar på sångtypen vi söker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 Jag är delproducent /musikskapare i ett "kooperativt" samarbete med en kille i skåne, sångerska i Sthlm och lite andra mer eller mindre kända personer, relativt mycket kontakter och lite movement på G Ska lyssna lite senare ikväll o se om du passar på sångtypen vi söker. Låter intressant! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 Nu funkar länken igen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 Nu funkar länken igen! 😎 eeheheeemmmm..... Nope 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 (redigerat) Tips, använd forumets avdelninguppladdade filer Redigerat 5 maj 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 Den säger: Downloadkey not valid, you will be redirected back to the files page in 5 seconds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 5 maj 2006 Dela Postat 5 maj 2006 Hej igen. Har nu lyssnat och du har inte riktigt den tonala klangen jag/vi söker. Tycker personligen att du ska satsa på någon form av skate-punk eller mer röjbaserad nu-metal / rock, tror du har talang att utvecklas åt det hållet ...det finns dessutom många här som håller på med den typen av lite hårdare grejer.. Det andra påminde för mycket om Darren Hayes.. ( 🙁 ) 🙂 Lycka till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 Det andra påminde för mycket om Darren Hayes.. ( 😄 ) 🙂 Lycka till... Det var ju illa Men tack iaf för visat intresse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 Tips, använd forumets avdelninguppladdade filer Tack för tipset! Men är det OK att ladda upp låtar? Fick uppfattningen om att forumet var till för problemlösning. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 5 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2006 Länken funkar iaf ibland 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 Jag är öppen för förslag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Kolla tråden här över/under, skriven av mars_volta 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midwinter Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Har du hittat nåt projekt än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Tips, använd forumets avdelninguppladdade filer Med tanke på att ett stort antal av oss här på forumet inte kan lyssna på filer upplade på forumet pga vi använder Norton, så kankse det inte var nått bra tips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Masse Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 Med tanke på att ett stort antal av oss här på forumet inte kan lyssna på filer upplade på forumet pga vi använder Norton, så kankse det inte var nått bra tips! Inte heller nån bra idé om man har gjort en cover som alltså är upphovsrättsskyddad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.