mornel Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag har ytterligare ett bud. Bananer är en ört!!! 🥰 Nja. Banan"trädet" är en ört. Bananerna är örtens frukter eller bär om man så vill.
Linus Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 (redigerat) Bananen är ett bär Bananen är ett bär, den är ett bärBananen är ett bär, den är ett bär Ett bär som är en frukt som valt att växa på en ört Ett bär som är en frukt som valt att växa på en ört Banan, banan, banan, banan, banan, banan, banan! Banan, banan, banan, banan, banan, banan, banan! / Så funkar det, P3 Redigerat 5 maj 2006 av Linus
Egghuvud Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag slukar det mesta, men av nya sorter så tycker jag att Physalis och Kumquats är otroligt goda. Speciellt de sistnämda som man kan sluka i gross och parti. Små och behändiga och kladdar inte. (nån som har sett Eddie Izzard? Jürgen Prochnow is saying dont let them get in to the orange...)
captain nemo (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Cherimoya är helt oslagbart!!! //nemo
Claes Holmerup Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Pomelon var väldigt gott när vi provade sådan i Thiland - men här hemma är det inte alls samma sak. De är ju omogna när de plockas - precis som den mesta frukt som kommer från utlandet - för att hålla under transporten, något som gör att det blir en helt annan smak... 😉
equality Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 (redigerat) Konkelbär någon? Ska vi plocka konkelbär i häcken, du och ja oh la la? 🙂 Vare Rallygänget? edit: jag menar efter Anna Book... 😉🙁 Redigerat 6 maj 2006 av equality
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Njaa...bananen är allt en frukt. Den växer på träd och dessa träd kan inte förökas. Så frågan är: NÄR kommer rymdskeppen och planterar nya bananträd? DET är frågan! 😛 :musik
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Bananen är ett bär Bananen är ett bär, den är ett bärBananen är ett bär, den är ett bär Ett bär som är en frukt som valt att växa på en ört Ett bär som är en frukt som valt att växa på en ört Banan, banan, banan, banan, banan, banan, banan! Banan, banan, banan, banan, banan, banan, banan! / Så funkar det, P3 WEEEEIII!!! En av de skönaste nånsin! 😛 Körde de genom hela nollningen!... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.