Mallan Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Jag söker en duktig pianist/gitarist som gärna får vara bra på att sjunga för samarbete. Intresserad? HÖR AV DIG! //Malin
Florian le Sage Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Vad för slags samarbete är det du söker,live eller studioprojekt/låtskriveri? Är du flyttbar,har du något röstprov??? Mvh... 🙂
tydal Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 (redigerat) Duktig är väl upp till andra att avgöra, men jag har spelat piano sen jag var liten och jag är 28 nu. Jag skriver musik också, men sjunger inte. Du kan ju lyssna på några låtar jag skrivit och spelat in live. Låter det intressant kan du ju alltid höra av dig med flera detaljer om vad du är intresserad av. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Och slutligen kan vi ju klämma in en liten Bach-cover: Your browser does not support the HTML5 audio tag (Jag bor 50 minuter från centrala Stockholm.) Redigerat 4 maj 2006 av tydal
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.