Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tack alla som lyssnat på embryot till denna låt och kommit med tips.

Nå, hur låter det i era öron?

/emser

LÅTNAMN:Walking Tall Again

ARTIST/GRUPP:emser

GENRE:pop

LÅTLÄNGD:3:35

KOMPOSITÖR:emser

PRODUCENT:emser

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT:mp3

STORLEK:5,3mb

STATUS:Färdig demo

Walking_Tall_Again_post3.mp3

Redigerat av emser
Annons
Postat (redigerat)

Faan ems...du får verkligen till det.....och vilket schysst mellaparti med outstanding sång vid 2:45..hur tänker du 😎🙂 eller det går säkert bara på känsla och du får till det såå bra..... catchy refräng också....no nits...

"fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😎 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😄😆

/ k. 😆😆

Redigerat av karl
Postat (redigerat)
Faan ems...du får verkligen till det.....och vilket schysst mellaparti med outstanding sång vid 2:45..hur tänker du 😎  🙂 eller det går säkert bara på känsla och du får till det såå bra..... catchy refräng också....no nits

/ k. 😎  😆

Rightbackatya!!!

/And

Redigerat av emser
Postat
"fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😎 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😏😆

/ k. 😆😄

Ha ha, är det någon som jag lyssnar på när det gäller stämsång så är det du. 😉

Usch och tvi det är redan en massa saker som jag vill ändra på i låten så en sak till gör varken till eller från.

/And

PS. Har hittat en skön trummis på "det andra stället" som pm:ade mig för att han hade lyssnat på nailed och han frågade om han fick göra ett försök. Han spelar tydligen trummor som sitt levebröd. Vi får se vad som händer. DS

Postat

"fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😳 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😏  🙂

/ k. 🙂  :rolleyes:

Ha ha, är det någon som jag lyssnar på när det gäller stämsång så är det du. 😉

Usch och tvi det är redan en massa saker som jag vill ändra på i låten så en sak till gör varken till eller från.

/And

PS. Har hittat en skön trummis på "det andra stället" som pm:ade mig för att han hade lyssnat på nailed och han frågade om han fick göra ett försök. Han spelar tydligen trummor som sitt levebröd. Vi får se vad som händer. DS

nice....

starboy (oregistrerad)
Postat
Nå, hur låter det i era öron?

Outstanding bra!

Postat

Tack karl & starboy för era kommentarer.

Är det verkligen ingen annan lyssnare som har något av värde för låten att säga? 😉

Skulle kännas bra med lite mer input så jag kan slutföra och gå vidare till nästa.

/emser

Postat
Tack karl & starboy för era kommentarer.

Är det verkligen ingen annan lyssnare som har något av värde för låten att säga? 😉

Skulle kännas bra med lite mer input så jag kan slutföra och gå vidare till nästa.

/emser

Hej!

Vad bra det blev! ....jag tycker att du kan "slutföra och gå vidare". 🙁

m.v.h Moberg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.