emser Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 (redigerat) Tack alla som lyssnat på embryot till denna låt och kommit med tips. Nå, hur låter det i era öron? /emser LÅTNAMN:Walking Tall Again ARTIST/GRUPP:emser GENRE:pop LÅTLÄNGD:3:35 KOMPOSITÖR:emser PRODUCENT:emser INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT:mp3 STORLEK:5,3mb STATUS:Färdig demo Walking_Tall_Again_post3.mp3 Redigerat 4 maj 2006 av emser
karl Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 (redigerat) Faan ems...du får verkligen till det.....och vilket schysst mellaparti med outstanding sång vid 2:45..hur tänker du 😎🙂 eller det går säkert bara på känsla och du får till det såå bra..... catchy refräng också....no nits... "fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😎 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😄😆 / k. 😆😆 Redigerat 3 maj 2006 av karl
emser Postat 3 maj 2006 Trådstartare Postat 3 maj 2006 (redigerat) Faan ems...du får verkligen till det.....och vilket schysst mellaparti med outstanding sång vid 2:45..hur tänker du 😎 🙂 eller det går säkert bara på känsla och du får till det såå bra..... catchy refräng också....no nits / k. 😎 😆 Rightbackatya!!! /And Redigerat 3 maj 2006 av emser
emser Postat 3 maj 2006 Trådstartare Postat 3 maj 2006 "fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😎 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😏😆 / k. 😆😄 Ha ha, är det någon som jag lyssnar på när det gäller stämsång så är det du. 😉 Usch och tvi det är redan en massa saker som jag vill ändra på i låten så en sak till gör varken till eller från. /And PS. Har hittat en skön trummis på "det andra stället" som pm:ade mig för att han hade lyssnat på nailed och han frågade om han fick göra ett försök. Han spelar tydligen trummor som sitt levebröd. Vi får se vad som händer. DS
karl Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 "fem minuter senare".....lyssnar fortfarande och får en idé som kanske är för konventionell för denna låt men...i mellanpartiet där du sjunger " I'm walking backwards" lägg stämmor lagom beslöjade på "backwards" en så där tre stämmigt 😳 vore nice att höra....sorry om jag försöker göra din låt bättre 😏 🙂 / k. 🙂 Ha ha, är det någon som jag lyssnar på när det gäller stämsång så är det du. 😉 Usch och tvi det är redan en massa saker som jag vill ändra på i låten så en sak till gör varken till eller från. /And PS. Har hittat en skön trummis på "det andra stället" som pm:ade mig för att han hade lyssnat på nailed och han frågade om han fick göra ett försök. Han spelar tydligen trummor som sitt levebröd. Vi får se vad som händer. DS nice....
starboy (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Nå, hur låter det i era öron? Outstanding bra!
emser Postat 4 maj 2006 Trådstartare Postat 4 maj 2006 Nå, hur låter det i era öron? Outstanding bra! Tack och bock 🤪
emser Postat 6 maj 2006 Trådstartare Postat 6 maj 2006 Tack karl & starboy för era kommentarer. Är det verkligen ingen annan lyssnare som har något av värde för låten att säga? 😉 Skulle kännas bra med lite mer input så jag kan slutföra och gå vidare till nästa. /emser
Moberg Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Tack karl & starboy för era kommentarer. Är det verkligen ingen annan lyssnare som har något av värde för låten att säga? 😉 Skulle kännas bra med lite mer input så jag kan slutföra och gå vidare till nästa. /emser Hej! Vad bra det blev! ....jag tycker att du kan "slutföra och gå vidare". 🙁 m.v.h Moberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.