Bajenuffe1 Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Hej, Sitter och gör en cover på den gamla klassika luk tung låten "SomTum" och jag behöver texten till den. Finns det någon Thailändare eller annan Pum Puang fan som skulle kunna hjälpa mig att hitta texten och maila den till mig? Det funkar fint att skicka den på Thailändska. Jag läser Thai som en 1'a klassare, men jag tror jag får ut den med lite tid. /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimbambop Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 Okej, jag ger mig.. jag måste fråga: "Pum Puang"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 4 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2006 Pum Puang är en av Thailands största national hjältar... Hon Sjunger Luk-Thung..Thailänsk folkmusik... Låter lite Reggae i vissa partier.. SKITBRA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.