Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har sett flera modeller som ska tdligen vara bättre än konventionella. Har dock aldrig provat. Hur är den när det kommer till sång, jämfört med vanliga puffskydd i nylonskärm?

Annons
Postat (redigerat)

Ajdå, det var dumt. Helt fel kategori ser jag....måste ha blivit temporärt blind......

EDIT: Tråd flyttad / Neko

Redigerat av Neko
Postat
  Solfeggio sa:
Har sett flera modeller som ska tdligen vara bättre än konventionella. Har dock aldrig provat. Hur är den när det kommer till sång, jämfört med vanliga puffskydd i nylonskärm?

jag har provat med hönsnät, men det var inte tillräckligt finmaskigt.

vad är det för modeller du har tittat på då?

Postat

...och jag märker att jag har glömt bort inspelningstester av sådant... igen... 😱

Nu har jag min referensmic (BLUE Babybottle) utlånad under denna veckan - men under nästa helg ska jag se till att bli klar med inspelningar med ett gäng olika puffskydd, så att folk kan lyssna och avgöra själva. 😱

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Men genomför testen med en B1 - det verkar som om fler har den än en Baby Bottle...

//nemo

Postat

Eftersom jag misstänker att skillnaderna är extremt små, så vill jag använda den bästa micen jag har själv till alla sådana jämförande tester - så därför kör jag med min Babybottle. T3 eller Naked Eye skulle jag också kunna köra med, men de är kraftigare färgade, så jag tycker att Babybottle passar bäst.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.