Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Red Octane, tillverkaren bakom redaktionens favoritspel Guitar Hero söker rockmusik till Guitar Hero 2. Bor du i USA och har lÄtar som hÄller sig inom genren hÄrdrock/heavymetal och har en tydlig leadgitarr med ett gitarrsolo? Skicka in och tÀvla om en plats i spelet tillsammans med andra priser.

HÀr finns tÀvlingsreglerna:

http://www.beaguitarhero.com/rules.html

LÀs mer pÄ hemsidan:

http://www.beaguitarhero.com/

Redigerat av Majken
Annons
Postat (redigerat)
TÀnkte posta den hÀr lÀnken tidigare idag men skippade det dÄ jag sÄg raden "Each Required Person must be at least 18 years of age and a legal resident of a state of the United States of America, including the District of Columbia" (under punkt nio nÀstan lÀngst ner).

Why?

Inte för att jag hade tĂ€nkt att delta men det hĂ€r Ă€r ju larvigt. Är vĂ€l nĂ„got juridiskt antar jag.

Redigerat av Pluffo
Postat
TÀnkte posta den hÀr lÀnken tidigare idag men skippade det dÄ jag sÄg raden "Each Required Person must be at least 18 years of age and a legal resident of a state of the United States of America, including the District of Columbia" (under punkt nio nÀstan lÀngst ner).

Arrghhh..

Jag lÀste genom början av reglerna för att se om det fanns nÄgot sÄnt undantag men kunde inte se nÄgot. KÀnns som det borde vara punkt ett egentligen. TrÄkigt!

/Majken

Postat

NĂ€mnas bör vĂ€l ocksĂ„ att jag har bestĂ€llt en PS2 med spelet, Mats som redan har en PS2'a planerar att köpa spelet och Björn övervĂ€ger att skaffa en PS2'a han ocksĂ„ 😄

Duell pĂ„ nĂ€sta IRL-trĂ€ff? 😠

/Majken

Postat

Hehe, jag lirade Guitar Hero med nĂ„gra kompisar förra veckan. Det var askul! 🙂

Vi funderade pĂ„ om Gibson möjligen kan ha sponsrat/produktplacerat i spelet eftersom alla gitarrer ocksĂ„ Ă€r Gibson-modeller? đŸ€Ș

Postat

NejdĂ„, kontrollern bara rĂ„kar heta SG och vara lik en kĂ€nd gitarr 🙂

SĂ„ fort det slĂ€pps lösa kontrollers för nĂ„n hundralapp sĂ„ Ă€r det dock moddningsdags för min del. Det gĂ€ller bara att hitta en begagnad och sliten Behringer-gura, en bra frĂ€s, lite spackel och lack. Sedan jĂ€klar blir det moddad gura jag ska spela pĂ„ đŸ€Ș

/Majken

Postat

Hmm! Hur funkar ljudmotorn i det spelet egentligen? LĂ„ter riktigt bra ju!

/Daniel

Postat

Nu har jag min PS2'a och Guitar Hero hemma, passade ocksÄ pÄ att köpa Singstar. Jösses vad farligt roligt det Àr :rolleyes: - Körde just Joan Jett - I Love Rock'n Roll pÄ Expert. Galet svÄrt att sÀtta den bra.

/Majken

Postat
Nu har jag min PS2'a och Guitar Hero hemma, passade ocksÄ pÄ att köpa Singstar.

DĂ„ Ă€r det bara Dancing Stage och dansmattan kvar sĂ„ blir kvĂ€llen komplett. 🙂

Postat

Ja vilket lir det Àr!

Alla misslyckade kvĂ€llar slutar upp med en redig omgĂ„ng bark at the moon pĂ„ expert hos polaren! 😉

• 6 mĂ„nader senare...
Postat

Nu har jag spelat Guitar Hero II med kompisgÀnget hela kvÀllen. Vilken skillnad mot ettan!

Vi hann med att bli sponsrade av bÄde Line6 och VHT Amps, haha.

Nu mĂ„ste jag vila handlederna efter mĂ„nga varv med Heart Shaped Box. 😄

Förresten, man kan köra bÄde gitarr och bas. Jag undrar om det inte var roligare att vara basisten pÄ Killing In The Name Of Àn att vara gitarristen...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.