Majken Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 (redigerat) Red Octane, tillverkaren bakom redaktionens favoritspel Guitar Hero söker rockmusik till Guitar Hero 2. Bor du i USA och har låtar som håller sig inom genren hårdrock/heavymetal och har en tydlig leadgitarr med ett gitarrsolo? Skicka in och tävla om en plats i spelet tillsammans med andra priser. Här finns tävlingsreglerna: http://www.beaguitarhero.com/rules.html Läs mer på hemsidan: http://www.beaguitarhero.com/ Redigerat 1 maj 2006 av Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 (redigerat) Tänkte posta den här länken tidigare idag men skippade det då jag såg raden "Each Required Person must be at least 18 years of age and a legal resident of a state of the United States of America, including the District of Columbia" (under punkt nio nästan längst ner). Why? Inte för att jag hade tänkt att delta men det här är ju larvigt. Är väl något juridiskt antar jag. Redigerat 1 maj 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 1 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2006 Tänkte posta den här länken tidigare idag men skippade det då jag såg raden "Each Required Person must be at least 18 years of age and a legal resident of a state of the United States of America, including the District of Columbia" (under punkt nio nästan längst ner). Arrghhh.. Jag läste genom början av reglerna för att se om det fanns något sånt undantag men kunde inte se något. Känns som det borde vara punkt ett egentligen. Tråkigt! /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 Skrämmer liv i tråden med en länk från Majken - så här lirar man i GH om man är skarp. Ger en bra bild över hur atrappen fungerar, för den som inte är insatt i redaktionens favoritspel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 4 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2006 Nämnas bör väl också att jag har beställt en PS2 med spelet, Mats som redan har en PS2'a planerar att köpa spelet och Björn överväger att skaffa en PS2'a han också 😄 Duell på nästa IRL-träff? 😠 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 Hehe, jag lirade Guitar Hero med några kompisar förra veckan. Det var askul! 🙂 Vi funderade på om Gibson möjligen kan ha sponsrat/produktplacerat i spelet eftersom alla gitarrer också är Gibson-modeller? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 4 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2006 Nejdå, kontrollern bara råkar heta SG och vara lik en känd gitarr 🙂 Så fort det släpps lösa kontrollers för nån hundralapp så är det dock moddningsdags för min del. Det gäller bara att hitta en begagnad och sliten Behringer-gura, en bra fräs, lite spackel och lack. Sedan jäklar blir det moddad gura jag ska spela på 🤪 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 Hmm! Hur funkar ljudmotorn i det spelet egentligen? Låter riktigt bra ju! /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 Grymt spel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 Jag visste inte vad detta var, om det är fler som jag så får man ganska bra koll på aftonbladets spelsite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 7 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2006 Nu har jag min PS2'a och Guitar Hero hemma, passade också på att köpa Singstar. Jösses vad farligt roligt det är - Körde just Joan Jett - I Love Rock'n Roll på Expert. Galet svårt att sätta den bra. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 Nu har jag min PS2'a och Guitar Hero hemma, passade också på att köpa Singstar. Då är det bara Dancing Stage och dansmattan kvar så blir kvällen komplett. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aka_Basse Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 Ja vilket lir det är! Alla misslyckade kvällar slutar upp med en redig omgång bark at the moon på expert hos polaren! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Nu har jag spelat Guitar Hero II med kompisgänget hela kvällen. Vilken skillnad mot ettan! Vi hann med att bli sponsrade av både Line6 och VHT Amps, haha. Nu måste jag vila handlederna efter många varv med Heart Shaped Box. 😄 Förresten, man kan köra både gitarr och bas. Jag undrar om det inte var roligare att vara basisten på Killing In The Name Of än att vara gitarristen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Kan ni berätta lite om de? de värkar kul och jag är gitarrist. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Ser fram mot trum varianten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.