DanceMannen Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 (redigerat) Ska investera in någon trevlig mjukvarusynt/sampler och har kikat lite på följande: Absynth 3 - NI Kontakt 2 - NI Reaktor 5 - NI Rapture - Cakewalk Jag kör på PC och SONAR 5. Tänkte använda x-station som kontroller, och vet att den funkar till Absynth och Kontakt åtminstone. Då jag framförallt producerar elektronisk musik så verkar Rapture och Absynth vara trevliga alternativ. Problemet är att det även skulle vara intressant med stråkar och piano mm. Någon som vill ge lite feedback på ovanstående. Eller ska jag kika in något helt annat? [Edit] Kan eventuellt tänka mig att köpa två olika program. Tack för nu... Redigerat 30 april 2006 av DanceMannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 Hypersonic 2 Rekomenderas varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DanceMannen Postat 1 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2006 (redigerat) Hypersonic 2Rekomenderas varmt Ok, jo jag har sett att den finns, men vet inget om den. Läste lite på Steinbergs sida. Vad är så bra med den? I jämförelse med de övriga t ex? Redigerat 1 maj 2006 av DanceMannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.