kraoup Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 (redigerat) tje! Är en tjej som snart är nitton. Musik har alltid varit mitt huvudintresse här i livet. plockade upp gitarren första gången när jag gick i 3:e klass, så har spelat i ganska exakt 10 år nu! Sång och gitarr är mina huvudinstrument. Har skrivit egen musik ungefär lika länge som jag spelat gitarr, alltid skrivit på engelska. En av dom största influenserna är Anna Ternheim, the one and only! Lev väl! /Linnea Redigerat 30 april 2006 av kraoup
Pelle Rylander Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Välkommen Linnea!! Kul med lite fler flickor här 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Hej och hjärtligt välkommen hit! Kul med flera som platsar i ålderskategorin "unga" 🙂
Pelle Rylander Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Hej och hjärtligt välkommen hit! Kul med flera som platsar i ålderskategorin "unga" 🙂 Har väl inget med ålder att gör heller 😏
djonas Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 (redigerat) Välkommen hit! Ser fram emot att få höra lite sköna gitarrlicks. 🙂 Mvh / djonas Redigerat 30 april 2006 av djonas
Umemagnus Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 (redigerat) --Bienwienjö..willkomen... Bånjor.. Välkommen... eller som vi säger hemmavid; " stäng dörr´n efter dä" 🥰 Redigerat 30 april 2006 av Umemagnus
MikkeÖland Postat 2 maj 2006 Postat 2 maj 2006 (redigerat) " stäng dörr´n efter dä" 😱 Ahhmen här på Öland säger vi det till folk som vi vill ska gå.... Så kan du väl ente säga? .... 😱 EDIT: Hej förresten 😄 / Mikke Redigerat 2 maj 2006 av MikkeÖland
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.