ThomasJ Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 (redigerat) kikade just på lunarstorm o fan dettapå deras klotterplank: MIILLHOUSE F16 från Bjärred i Skåne län (Idag 12:53)Jag älskar min grahn <3 Redigerat 30 april 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Vet du vart grahn bor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 jag tror jag minsan hörde låten om forumet på fin skånska så det stämmer nog:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 VA? 😆🙂😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Jag är oskyldig... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 Jag är oskyldig... 😆 är int ehon lite för ung för dig 😆 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Jag är oskyldig... 😆 är int ehon lite för ung för dig 🙂 ? MEEEN HALLÅÅ!!! Jag bor ju i norrland.... Skulle aldrig komma på frågan att kladda på 16 åringar. 😆 ...men däremot 17 åringar. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Det rör sig alltså om en konspiration? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Erkänn nu Grahn .. (isåfall är du inte ensam...) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Det närmsta jag kommer när det gäller brudar är alla dessa jävla pensionärer som bor här... Fan oxå hela jävla halva samhället kryllar av dom där satans rullstollsrejsarna. Har jag tur så får jag se en älg. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 okey då.. får väl tro på dig denna gången då Xd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 Det rör sig alltså om en konspiration? 😆 kan vara säpo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Mystiken tätnar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 😆 Det är ju en hon... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 kikade just på lunarstorm o fan dettapå deras klotterplank: MIILLHOUSE F16 från Bjärred i Skåne län (Idag 12:53)Jag älskar min grahn <3 Frågan är ju vad du gör på lunar tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 (redigerat) kikade just på lunarstorm o fan dettapå deras klotterplank: Det jag mest undrar är vad gör du på lunarstorm? ----- Tydligen inte bara jag som undrar. Redigerat 30 april 2006 av DåligtGehör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 kikade just på lunarstorm o fan dettapå deras klotterplank: Det jag mest undrar är vad gör du på lunarstorm? jag börjar få åldresnojja och vill vara 15 igen - där har vi svaret.. Kan även vara söpo som har hjärntvättat mig återigen:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 😛 Det är ju en hon... 😄 Just därför mystiken tätnar.. 😉 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Hon var ju rätt så söt iofs... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Grahn behöver inte jaga brudar. De kommer till honom. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Grahn behöver inte jaga brudar. De kommer till honom. :musik Alla dessa pensionärer iallafall.. Blir så jädrans trött på det här. Iofs har jag lirat piano på ålderdomshemet några gånger. 😄😉😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 Mystiken tätnar! detta måste vi redaut.. Är Grhan en hon eller här han en han men ändå inte? Eller är det någon som snott ditt nick bara för att jävlas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Grahn behöver inte jaga brudar. De kommer till honom. :musik Alla dessa pensionärer iallafall.. Blir så jädrans trött på det här. Iofs har jag lirat piano på ålderdomshemet några gånger. 😄😉😆😛 Fick du skriva autografer efteråt? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 Grahn behöver inte jaga brudar. De kommer till honom. :musik Alla dessa pensionärer iallafall.. Blir så jädrans trött på det här. Iofs har jag lirat piano på ålderdomshemet några gånger. 😄😉😆😛 Fick du skriva autografer efteråt? 😛 på 65+ Agda´s skinka kanske:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Grahn behöver inte jaga brudar. De kommer till honom. :musik Alla dessa pensionärer iallafall.. Blir så jädrans trött på det här. Iofs har jag lirat piano på ålderdomshemet några gånger. 😉😆😛😄 Fick du skriva autografer efteråt? 😛 Njae dom var både döv å blind så dom gick... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 kikade just på lunarstorm o fan dettapå deras klotterplank: MIILLHOUSE F16 från Bjärred i Skåne län (Idag 12:53)Jag älskar min grahn <3 Frågan är ju vad du gör på lunar tycker jag. 🙂 Touché! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Jag tror på Grahn! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.