Eternal Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Jag har 0% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Detsamma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 0 % 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 jag tror jag håller nollan ett tag till:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 ...det kan jag inte med att säga... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 0% såklart 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 jävla nollor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 0dB .. otäckt tyst.. 😆 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 30 april 2006 Trådstartare Dela Postat 30 april 2006 (redigerat) Ni som har mer än noll (0%) får ju säga hur mycket och varför. Annars är det inget kul. Redigerat 30 april 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 april 2006 Dela Postat 30 april 2006 Eternal, man får inte reda på varför!!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 MESPROPPAR-60% HAR JAG OCH JAG FATTAR VERKLIGEN INTE VARFÖR 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 1 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2006 (redigerat) Eternal, man får inte reda på varför!!! 😱 Jasså!? Kan man inte trycka på oväsenhetsstapeln för en kommentar? Nu kan jag inte prova detta själv eftersom jag har 0% men tror det ska gå. Edit: Jag provade att trycka på mina 0% till vänster (alltså under mitt namn vid varje inlägg). Då kommer en ny ruta upp där kommentarer sparas angående oljudet. Forumets ledning kanske slarvar med kommentarerna om det inte står. Redigerat 1 maj 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 Undrar vad som händer när den går upp på 100% ? 😆 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 1 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2006 Undrar vad som händer när den går upp på 100% ? 😆 /Daniel Smisk av Olsberg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 Man blir portad såklart! Själv har jag 0. Florian, har du MINUS 60? Starkt jobbat. 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 det är ett bindestreck tokstolle... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 (redigerat) det är ett bindestreck tokstolle... 🙂 — <---- Det är ett bindestreck - <------ Det är ett minus. Eller? 😕😛 Men om du nu har -60 så vill jag inte veta hur du har fått det 😄 Redigerat 1 maj 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 ...ska väl tilläga att jag har 0% men jag misstänker att jag var nära att få några procent när jag spammade 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 1 maj 2006 Dela Postat 1 maj 2006 ...ska väl tilläga att jag har 0% men jag misstänker att jag var nära att få några procent när jag spammade 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Eternal, man får inte reda på varför!!! 😆 Jasså!? Kan man inte trycka på oväsenhetsstapeln för en kommentar? Nu kan jag inte prova detta själv eftersom jag har 0% men tror det ska gå. Edit: Jag provade att trycka på mina 0% till vänster (alltså under mitt namn vid varje inlägg). Då kommer en ny ruta upp där kommentarer sparas angående oljudet. Forumets ledning kanske slarvar med kommentarerna om det inte står. Vi skall (och har) skrivit kommentarer som förklarar varför mätaren har ökats. Är det så att någon känner att den inte förstår kommentaren eller inte fått en kommentar, skicka då ett PM till moderator eller admin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.