Jump to content
Annons

Peter Gabriel Live


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

SÄg inte hela, men den dÀr killen vet sannerligen hur man framför.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Zappa-+-Gabriel m.musiker tillhör och har alltid tillhört toppskiktet-kul att han körde de gamla lĂ„tarna frĂ„n första solotiden och de lĂ„ter sĂ„ jĂ€vla bra-vilket gung,visar att de Ă€r tidslösa vilket visar att han Ă€r tidslös vilket.... 🙂

(nÄn som lyssnat pÄ Bozzio-Levin-Stevens??? inte...gör det!!!)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Var pÄ Globen och sÄg detta (samma turné alltsÄ). Jo..man njöt.

Fast ballast var det pÄ Konserthuset 1977, han bara satt dÀr helt plötsligt vid flygeln och körde Hum Drum om jag minns rÀtt. Sedan hoppade han omkrig

och satt pÄ armstöden i publikhavet. Det var hÀftigt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HĂ€rligt---tyvĂ€rr har jag aldrig sett vare sig Genesis eller Yes "pĂ„ riktigt" men vĂ€l pĂ„ alla videos och dvdÂŽs (har en svinbra "the lamb..." bootleg som Ă€r BÄTTRE Ă€n studioplattan frĂ„n USA samma Ă„r den kom-helsjukt bra)...

Kollade in din/er hemsida och gillar stuket,har inte lyssnat pÄ allt Ànnu men det jag hörde lÄter mkt bra-keep it up,kanske en framtida fusion pÄ ngt projekt???

Sylvan-Bonamici-Le Sage etc... 😆 rösten har vissa Phil Collins drag men Ă€ndĂ„ egen-skönt!!! 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HĂ€rligt---tyvĂ€rr har jag aldrig sett vare sig Genesis eller Yes "pĂ„ riktigt" men vĂ€l pĂ„ alla videos och dvdÂŽs (har en svinbra "the lamb..." bootleg som Ă€r BÄTTRE Ă€n studioplattan frĂ„n USA samma Ă„r den kom-helsjukt bra)...

Kollade in din/er hemsida och gillar stuket,har inte lyssnat pÄ allt Ànnu men det jag hörde lÄter mkt bra-keep it up,kanske en framtida fusion pÄ ngt projekt???

Sylvan-Bonamici-Le Sage etc... 😛 rösten har vissa Phil Collins drag men Ă€ndĂ„ egen-skönt!!! 😎

Har sett Genesis 5 gĂ„nger, Yes 3 och av de konserterna tycker jag att 1977 Ă„rs upplaga var bĂ€st. Genesis pĂ„ hovet pĂ„ min 18-Ă„rsdag (4/6) och Yes pĂ„ Scandinavium i November (Going for the one-turnĂ©n. Har Du hört "Awaken"? Makaber!!). Det var tider det. Men de skall vi Ă„terinföra. Nu Ă€r det prog som gĂ€ller. Prog pĂ„ BURK!!! 🙂

Tack för komplimangen! Ja jo Collins har ju lÄtit riktigt hyfsad innan han blev

förmögen! 😛🙁

Nad

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...