drifter7508 Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 LÅTNAMN:Entrance ARTIST/GRUPP: Sequenzer GENRE: Trance/Tech. LÅTLÄNGD: - KOMPOSITÖR:Magnus Larsson PRODUCENT:Magnus Larsson INSPELNINGSÅR:-06 FORMAT: mp3 STORLEK: 2,93 STATUS: Skiss Ny låt jag pular lite med..... Entrance_Mixad.mp3
audible Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Du behöver lite struktur i låten. Nu känns det som ett utklipp från mitten av en låt. Build up - Huvudslinga - Break - Ösig huvudslinga - Outro Något sådant bör du sikta på.
ThomasJ Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 helt okey ljudval osv. Skulle kunna tänkas att låten var lite längre o att det får ta ett tag innan alla ljuden kommer, som sagt ett into och ett utro och jag skulle vilja ha en bit utan kicken o trummorna där det enbart är "åå guud så skönt" mjukt ljud om du tänker dig att du dansat i 2 timmar o sedan får en liten kort vila innan dansen draigång igen.
drifter7508 Postat 30 april 2006 Trådstartare Postat 30 april 2006 Nice... som sagt detta är inte hela låten ännu.... bara en bit. 2min för en "trance" låt blir nog världens kortaste ...he he =) Men håller med om era comments =)
trancer Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Jodå. jobba klart med den MEN .. vart har du kicken ?!?! Hörs ju knappt Upp med den o kompressa den lite hårdare, enligt mitt tycke... Du måste ha mkt mer pump i kicken. annars ok! /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.