Chris_Emil Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Seven days from summer ARTIST/GRUPP: Cristian Emil GENRE: Trance/Dance LÅTLÄNGD: 4:51 KOMPOSITÖR: Christian Emil PRODUCENT: Christian Emil EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2003 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.44mb STATUS: Skiss/dålig mastering Tänkte jag skulle kolla hur folk reagerar på en gammal låt jag gjorde när jag hade nackspärr 🙂 hade hyfsat ont. Har inte fått någon inspiration den senaste tiden och tror att jag behöver en spark eller 14 i baken för att komma igång. Positiv eller konstruktiv kritik är välkommen, även skällsord här och där är välkommna 😎 Har för mig att basen är lite "off tune" i bland, kan inte hjälpas då orginal filerna försvann i en hd krash :/ Redigerat 29 april 2006 av Chris_Emil
tbruce Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Låter schysst tycker jag, "kan" inte mycket om sån här musik men det känns stabilt. Gillar den lite aggressiva känslan i vissa av ljuden. Känns dansvänligt, måste vara jobbigt om man har nackspärr. 😎 Ett lite skojigare slut kunde du dock kosta på dej tycker jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.